Julepynt man ikke kan undvære

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

M&M's Mor

Bla. jysk plejer at få en masse julepynt frem til næsten ingen penge og sidste år satte "vores" jysk det hele ned allerede dagen efter første søndag i advent så her kunne man sagtens nå at have det godt fremme...

Diverse supermarkeder plejer at have sådan små poser hvor man selv skal lime/sy fx små nisser sammen...er noget man jo kan lave sammen som familie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

TaAsJu

IHh lige min boldgade.. ELSKER JUL  Og her snakker vi om Gertrud Sand gå hjem og vug.. vi har 5 flytte kasser og jeg er stolt

tiger har tit div jule kugler og alt mulig andet. det sammen med søsterne grene...

Elles penduro (staves) har alt mulig gør det selv man også kan lave med ungerne..

Ellers er der trylledej, en popcon kæde til juletræet.. (vi forsøger hvert år, men har endnu ikke fået lavet en der er lang nok hihihi)

Ellers er der jo div super markeder der har alt mellem himmel og jord...

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

foto på lærred skriver:

Nu kan det selvfølgelig ikke bruges til denne jul. Men når julen er overstået (mellem jul og nytår) eller lige sidste dag butikkerne har åbent, der er der næsten alle steder halv pris og nogle gange helt op til 70 procent på alle juleting. Her kan man gøre mange gode køb. hvis man vil have lidt men godt (det dyre slags) så kan man købe lidt hvert år så man efter nogle år har købt en masse lækkert.

Jeg har desværre ingen gode råd til hvad I kan gøre dette år, andet end måske Ikea eller lign (har ikke selv været der til juletid men har nogle veninder der køber juletræsting der ude)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder og julekort

hihihi sjovt du skriver det for det snakkede vi nemlig om igår det er øv øv der ikke er tilbud før jul

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

birthee skriver:

flettede stjerner til juletræet, måske små nisser??? holdere til lys, hvis der skal levende lys på træet... små trommer... vi har ikke guirlande på vores træ, men flagranke og "fehår"... eller det der lametta tror jeg det hedder...

vi skal også holde jul hjemme for første gang i år, men vi har så også haft juletræ de andre år, selv om vi har været ude af huset...

Ihh ja jule stjerner og trommer

ihhh mange tak for en masse gode råd

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

NNM skriver:

Ja. Og ellers er det jo bare ud og kikke i butikkerne og se hvad de har og om det er til rimelige priser.
Vi købte største delen af vores julepynt i søstrene grene i horsens. Og lavede også nogen ting selv.

hov ja vi har også søsterne grene måske skulle man der ind og kigge 

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

BabyMus skriver:

Jeg synes det er så hyggeligt med lyskæder. Altså ikke kun på træet, men sådan rundt omkring hvor der nu lige er plads og et stik. Ellers er der flere andre af sådan nogle lys-ting til at stå eller hænge i f.eks. vinduer. Det synes jeg personligt er hyggeligt, men man kan sikkert godt undvære det, men jeg kan ikke. (:

Ihhh jaaa det er bare så hyggeligt det er så super flot.. min mor har et stort tog istedet mange tak

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

L.J.L skriver:

Herhjemme har vi aldrig gjort det helt store ud af julepynt, men i år skal det være, da vores søn er stor nok til at forstå det

Vi køber et lille juletræ og pynter med julekugler og så laver vi noget pynt af trylledej og maler det og hænger op. Her kan vores søn også være med.

masser af stearinlys er jo indbegrebet af julehygge, og i år skal vi også have en nisselandsby, det er sjovt for Lauritz.

Nemlig det er det samme her hjemme... fordi vi har altid holdet jul hos min mor men nu skal vi selv holde det så skal der også være juletræ og pynt

Anmeld

18. oktober 2011

Sørens

B&J skriver:

Hej alle sammen...

i år skal vi holde jul her hjemme og det er første gang og vi har ikke rigtigt noget julepunt både til træet og huset...

så kom med alle mulige gode ideer måde dyrt billigt hjemme lavet osv... som man ikke kan undvære i sit hjem

...Du kan også gå på loppemarked eller i Kirkens korshær og købe nogle gamle porcelænsfigurer og så en rød spraymaling i Silvan og så ellers gå igang!!! Jeg har gjort det samme bare med sort spray og glimmer til nytårs bordpynt sidste år!

Anmeld

18. oktober 2011

B&J

Strawberry skriver:

Sådan en trekantet julestage i vinduet..som har lys på, som du tænder nede ved stik kontakten..uuh kan ikke huske hvad den hedder . Men man skal stille den i vinduet, den er trekantet og kan ofte fås i rød eller hvid.

Hvis i har hus, så skal i da også købe en nisse der holder en lanterne som står udenfor jeres dør, hvor der er et fyrfadslys i lanternen . Sidste år sneede og blæste det dog så meget, at vores nisse væltede og gik i stykker og blev dækket med sne

Jamen vi bor til leje i et hus og har en stor trap sådan en nisse kan stå på med en lygte ej ja det kunne være såååå flot og ja sådan en 3-kantet en har min mor med lys i ja de er også flotte ej godt jeg har alle jer her inde

tak for en masse gode råd

Anmeld

18. oktober 2011

Giraffen

B&J skriver:

Hej alle sammen...

i år skal vi holde jul her hjemme og det er første gang og vi har ikke rigtigt noget julepunt både til træet og huset...

så kom med alle mulige gode ideer måde dyrt billigt hjemme lavet osv... som man ikke kan undvære i sit hjem

Min kæreste og jeg købte det her træ til vores første jul som par (der boede vi også sammen)

det er så hyggeligt og vi har det oppe hver jul og så pynter jeg det med lidt glaskugler og snefnug

Jeg ved ikke om det virker lidt fesent ved siden af et juletræ men tilgengæld kan det stå hele december og hygge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.