Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Tror hun har sin farfars næse, så er ikke sikker på hvor yndig hun er Håber hun bare skar en grimasse, Peder kan også få den næse, men dejlig er hun Haha tror jeg bliver ung mor i alle mine graviditeter så meget god opmærksomhed man får det offentlige system - og ja, de skal bare kigges på
Tror hun har sin farfars næse, så er ikke sikker på hvor yndig hun er Håber hun bare skar en grimasse, Peder kan også få den næse, men dejlig er hun
Haha tror jeg bliver ung mor i alle mine graviditeter så meget god opmærksomhed man får det offentlige system - og ja, de skal bare kigges på
haha du skal nok se når hun kommer ud har hun en fin lille baby princesse næse(;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
alberts mor<3 skriver: haha du skal nok se når hun kommer ud har hun en fin lille baby princesse næse(;
Det håber jeg - og min svigerfar ville og¨være lidt for begejstret hvis hun lignede ham for meget
-Sigrid- skriver: Det håber jeg - og min svigerfar ville og¨være lidt for begejstret hvis hun lignede ham for meget
haha stakkels pige barn at skulle ligne en mand
alberts mor<3 skriver: haha stakkels pige barn at skulle ligne en mand
Ja, nemlig Hun har sin fars øre og sin farfars næse - de to værste ting ved de to personer
Ej, hun skal nok blive fin
-Sigrid- skriver: Ja, nemlig Hun har sin fars øre og sin farfars næse - de to værste ting ved de to personer Ej, hun skal nok blive fin
haha(;
Albert har sin Oldefars øre(;
alberts mor<3 skriver: haha(; Albert har sin Oldefars øre(;
Haha det er SÅ fedt at man kan se de tidligere generationer på de kære små
-Sigrid- skriver: Haha det er SÅ fedt at man kan se de tidligere generationer på de kære små
meget(;
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128