Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jai, vi skal scannes imorgen, bare en hel almindelig ekstrascanning
Vi glæææder os, her de sidste par dage har jeg næsten ikke kunne vente - jeg glæder mig bare sådan til at se hende igen - og se om det stadig er en hende
Og ville ingenting, glæder mig bare sådan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Jai, vi skal scannes imorgen, bare en hel almindelig ekstrascanning Vi glæææder os, her de sidste par dage har jeg næsten ikke kunne vente - jeg glæder mig bare sådan til at se hende igen - og se om det stadig er en hende Og ville ingenting, glæder mig bare sådan
Nitz - 26+ skriver: Kan godt forstå du glæder dig.. Jeg går os bare og venter på der blir fredag.. = 3D/4D scanning.. Har os bare lyst til at skrive til ALLE hvor meget jeg glæder mig Det bliver så spændende og se hende.. Sætter du billeder ind?
Kan godt forstå du glæder dig.. Jeg går os bare og venter på der blir fredag.. = 3D/4D scanning.. Har os bare lyst til at skrive til ALLE hvor meget jeg glæder mig Det bliver så spændende og se hende.. Sætter du billeder ind?
Vi er småtossede - eller bare kommende mødre?
Ja Men vil lige vise min far det før jeg ligger det på nettet, og han arbejder offshore, så der går lige et par uger - og så bliver hun smækket op!
Kan godt forstå du glæder dig..... Det bliver da også deeejligt!
Er det en scanning i skal betale jer fra?
Vi så Junior i dag, det var skønt.... Og skal se h*n igen om 4 uger
-Sigrid- skriver: Vi er småtossede - eller bare kommende mødre? Ja Men vil lige vise min far det før jeg ligger det på nettet, og han arbejder offshore, så der går lige et par uger - og så bliver hun smækket op!
CmarianN skriver: Kan godt forstå du glæder dig..... Det bliver da også deeejligt! Er det en scanning i skal betale jer fra? Vi så Junior i dag, det var skønt.... Og skal se h*n igen om 4 uger
Nope, vi skal ned på hospitalet til en samtale, og så smider de en scanning ind - graaatis
Så I så ikke kønnet? Og det er det bedste i verdenen!
Nitz - 26+ skriver: Det må bare være en kommende mor flip.. hihi.. Lidt tosset er vi vel alle.. - Lykketilstand kan vel også sammenlignes lidt med nogle tossestadier
Det må bare være en kommende mor flip.. hihi.. Lidt tosset er vi vel alle.. - Lykketilstand kan vel også sammenlignes lidt med nogle tossestadier
Genialitet ligger meget tæt op ad galskab
Moderskab ligger meget tæt op ad ... ja at drive folk til vandvid
-Sigrid- skriver: Nope, vi skal ned på hospitalet til en samtale, og så smider de en scanning ind - graaatis Så I så ikke kønnet? Og det er det bedste i verdenen!
Hvor skønt
Det er altid dejligt med et lille ekstra kig til baby
Spændende om hun stadig er en pige
CmarianN skriver: Vi vil ikke vide kønnet ;-)
Vi vil ikke vide kønnet ;-)
Nårh, så har jeg jo byttet dig med en anden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128