4. scanning i 28. uge <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Hvor skønt

Det er altid dejligt med et lille ekstra kig til baby

Spændende om hun stadig er en pige

Ja, og vi skal også ind og se hende igen i december

Vi kom ind til scanning, ventede i 30 min og kom så ind til en maks 5 min samtale, hvor hun ikke engang gad andet end at spørge hvornår jeg ville til scanning næste gang  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Ja, og vi skal også ind og se hende igen i december

Vi kom ind til scanning, ventede i 30 min og kom så ind til en maks 5 min samtale, hvor hun ikke engang gad andet end at spørge hvornår jeg ville til scanning næste gang  

Hun er altså stadig en hun

Fantastisk med de ekstra skanninger Er det "bare" fordi du er ung?

Gad vide om jeg vil kunne få ekstra skanninger næste gang, fordi jeg er gammel Sidst fik jeg ekstra, fordi jeg havde sukkersyge

Anmeld

18. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Hun er altså stadig en hun

Fantastisk med de ekstra skanninger Er det "bare" fordi du er ung?

Gad vide om jeg vil kunne få ekstra skanninger næste gang, fordi jeg er gammel Sidst fik jeg ekstra, fordi jeg havde sukkersyge

Det er hun nemlig, og hun er bare fin, hendes hjerte er så flot, og det var meget tydeligt den her gang - for det utrænede øje - at hun bare ikke havde noget mellem benene, og kunne se hendes skamlæber og alt muligt, selvom de jo ikke er helt udviklede endnu  

Ja, nemlig, og de vil jo egentlig ikke snakke med mig, men det er ren preforma   - så egentlig bare scanningen

Uh, fedt! Ikke med sukkersyge, men så mange scanninger som muligt!

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Det er hun nemlig, og hun er bare fin, hendes hjerte er så flot, og det var meget tydeligt den her gang - for det utrænede øje - at hun bare ikke havde noget mellem benene, og kunne se hendes skamlæber og alt muligt, selvom de jo ikke er helt udviklede endnu  

Ja, nemlig, og de vil jo egentlig ikke snakke med mig, men det er ren preforma   - så egentlig bare scanningen

Uh, fedt! Ikke med sukkersyge, men så mange scanninger som muligt!

Jamen så er der jo absolut ingen tvivl om kønnet

Det er bare om at tage imod de skanninger de tilbyder, så man kan få lov at nyde synet af den lille så mange gange som muligt

Min mor var med den ene gang, og lægen gav den helt store rundvisning i min mave, så hun kunne se det hele. Han syntes vist det var lidt sjovt, at det var 5. barnebarn, men hun havde aldrig været med til skanning før

Anmeld

18. oktober 2011

miinimeal

hvor lyder det bare perfekt smukke med din yndige prinsesse,(;

dejligt med ekstra scanninger, jeg fik også 4½ ekstra scanninger(; mega lækkert at se guldet så meget så muligt(;

Anmeld

18. oktober 2011

baby012

ej hvor er det dejligt søde

så glæder jeg mig til at se billeder  

Anmeld

18. oktober 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Jamen så er der jo absolut ingen tvivl om kønnet

Det er bare om at tage imod de skanninger de tilbyder, så man kan få lov at nyde synet af den lille så mange gange som muligt

Min mor var med den ene gang, og lægen gav den helt store rundvisning i min mave, så hun kunne se det hele. Han syntes vist det var lidt sjovt, at det var 5. barnebarn, men hun havde aldrig været med til skanning før

Nej, nemlig, det er mors pige - ligesom det bar været de sidste 20 uger 

Det er også planen, ville gerne flytte ind på sådan en briks  

Ej hvor dejligt, det må næsten være lige så stort for bedsteforældrene som for forældrene

Anmeld

18. oktober 2011

-Sigrid-

alberts mor<3 skriver:

hvor lyder det bare perfekt smukke med din yndige prinsesse,(;

dejligt med ekstra scanninger, jeg fik også 4½ ekstra scanninger(; mega lækkert at se guldet så meget så muligt(;

Tror hun har sin farfars næse, så er ikke sikker på hvor yndig hun er  Håber hun bare skar en grimasse, Peder kan også få den næse, men dejlig er hun 

Haha tror jeg bliver ung mor i alle mine graviditeter så meget god opmærksomhed man får det offentlige system - og ja, de skal bare kigges på

Anmeld

18. oktober 2011

-Sigrid-

gravid20 skriver:

ej hvor er det dejligt søde

så glæder jeg mig til at se billeder  

Meget 

Og så snart min far har set billeder af hende kommer de op her 

Anmeld

18. oktober 2011

Nessie

-Sigrid- skriver:

Nej, nemlig, det er mors pige - ligesom det bar været de sidste 20 uger 

Det er også planen, ville gerne flytte ind på sådan en briks  

Ej hvor dejligt, det må næsten være lige så stort for bedsteforældrene som for forældrene

Min mor var i hvert fald glad for at være med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.