Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anetteb skriver: ja hehe. bare hun ikke bliver rødhåret. haha. ( det er hendes far ) - og han bliver rød af solen, aldrig brun. Nøjs. hun vil slå mig ihjel når hun bliver teenager og ikke kan blive brun haha
ja hehe. bare hun ikke bliver rødhåret. haha. ( det er hendes far ) - og han bliver rød af solen, aldrig brun. Nøjs. hun vil slå mig ihjel når hun bliver teenager og ikke kan blive brun haha
Hehe... Du får nogle høvl hvis hun ikke kan blive brun..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Hehe... Du får nogle høvl hvis hun ikke kan blive brun..
lige præcis. nøøjs haha
Du kommer bare og låne min sex and the city Eller er du til krimi, så her vi NCIS og NCIS LA
Kofoed. skriver: Du kommer bare og låne min sex and the city Eller er du til krimi, så her vi NCIS og NCIS LA
yaaaaaaaaay. du er min rednings kvinde
anetteb skriver: yaaaaaaaaay. du er min rednings kvinde
Altid, du har også min termokande og hyggesokker
Kofoed. skriver: Altid, du har også min termokande og hyggesokker
ja nemlig hehe. glemte helt at komme ned med det idag. ( ammehjerne - som du så fint kalder det )
MoarHvidovre skriver: Nyd de sidste dage inden, at prinsessen kommer. Du vil tænke tilbage på den tid, hvor du kunne gøre nøjagtig som det passede dig (ment på en kærlig måde). Sov længe, flyd på sofaen, se film, tag på cafe, en tur i biografen, læs en bog eller nogen andet godt for dig selv
Nyd de sidste dage inden, at prinsessen kommer. Du vil tænke tilbage på den tid, hvor du kunne gøre nøjagtig som det passede dig (ment på en kærlig måde). Sov længe, flyd på sofaen, se film, tag på cafe, en tur i biografen, læs en bog eller nogen andet godt for dig selv
anetteb skriver: ja nemlig hehe. glemte helt at komme ned med det idag. ( ammehjerne - som du så fint kalder det )
Jeps, den er skøn, man gemmer helt deknap så vigtige ting.
Kofoed. skriver: Jeps, den er skøn, man gemmer helt deknap så vigtige ting.
hehe. det må vi hellere få lavet om på inden jeg glemmer mig selv en dag
anetteb skriver: hehe. det må vi hellere få lavet om på inden jeg glemmer mig selv en dag
Du er måske knap så vigtig?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128