den der kære barsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.190 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. oktober 2011

Anette&Sophia

- den er nu lidt langtrukken og kedelig synes jeg
ihvert fald nu her hvor man ikke har en lille prinsesse og pusse nusse om, men bare en hund under sofabordet der snorker..
skulle virkelig anskaffe mig en masse serier som jeg kunne gå i krig med..
arrrrg - jeg bliver snart idiot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

lounika

anetteb skriver:

- den er nu lidt langtrukken og kedelig synes jeg
ihvert fald nu her hvor man ikke har en lille prinsesse og pusse nusse om, men bare en hund under sofabordet der snorker..
skulle virkelig anskaffe mig en masse serier som jeg kunne gå i krig med..
arrrrg - jeg bliver snart idiot

er det første barn du venter???

er du til at lave kreative ting??

Anmeld

17. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nyd de sidste dage inden, at prinsessen kommer. Du vil tænke tilbage på den tid, hvor du kunne gøre nøjagtig som det passede dig (ment på en kærlig måde). Sov længe, flyd på sofaen, se film, tag på cafe, en tur i biografen, læs en bog eller nogen andet godt for dig selv

Anmeld

17. oktober 2011

lounika

lounika skriver:

er det første barn du venter???

er du til at lave kreative ting??

hov kom til at sende for tideligt var ikke færdi he he..

jeg kan godt huske det jeg gik hjemme 6 mdr inden jeg skulle føde ... gab!!  men nu har jeg en søn på 3.5 mdr nu er der bare nok at se til..

Anmeld

17. oktober 2011

birthee

Det kan godt føles som lang tid... men tiden går hurtig når bebs er kommet til verden!!! Jeg synes lige caroline er blevet født, men hun er faktisk ½ år allerede, og skal starte i dagpleje om lidt over 4 mdr... det kan jeg slet ikke forstå, og tror da det bliver hårdt at skulle sende nr. 2 afsted...

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

MoarHvidovre skriver:

Nyd de sidste dage inden, at prinsessen kommer. Du vil tænke tilbage på den tid, hvor du kunne gøre nøjagtig som det passede dig (ment på en kærlig måde). Sov længe, flyd på sofaen, se film, tag på cafe, en tur i biografen, læs en bog eller nogen andet godt for dig selv

ja det er rigtigt. - men for delle hehe.
jeg kan ikke have når dagene er ens, der skal ske noget. Jeg er også rigtig dårlig til at sidde stille, og sammentidig så kan jeg ikke holde til at være for aktiv. jeg er lidt en ulykkesfugl hehe.

Anmeld

17. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg fik en hobby, male og lave kort. Det har jeg fået meget tid til at gå med.

Du kunne jo også få en hobby, evt. sy eller sådan.

Da jeg gik på barsel, inden fødsel, fik jeg set ALLE afsnit af Sex and the city. I løbet af barsel efter fødsel har jeg fået set ALLE afsnit af friends og sæson 1,2,3,4 af desperate housewifes.

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

lounika skriver:

hov kom til at sende for tideligt var ikke færdi he he..

jeg kan godt huske det jeg gik hjemme 6 mdr inden jeg skulle føde ... gab!!  men nu har jeg en søn på 3.5 mdr nu er der bare nok at se til..

Hun er den første, og kan meget godt lide at sidde og være kreativ. problemet er bare at hvis jeg skal købe alle de ting til at kunne lave det jeg vil, så ruinere jeg mig selv, - ihvert fald på denne tid af måneden, og når den første er nået, så er der 11 dage til termin :p - men kan selvfølgelig stadigvæk lave noget, man ved jo aldrig om jeg går 2 uger over tid. hehe.
har så heldigvis min mor, som laver kort og en masse andre kreative ting, så hende tager jeg hjem til en gang i ugen, så scrapbogen kan blive opdateret osv :-)

- men puha. 6 måneder før

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

birthee skriver:

Det kan godt føles som lang tid... men tiden går hurtig når bebs er kommet til verden!!! Jeg synes lige caroline er blevet født, men hun er faktisk ½ år allerede, og skal starte i dagpleje om lidt over 4 mdr... det kan jeg slet ikke forstå, og tror da det bliver hårdt at skulle sende nr. 2 afsted...

kunne godt forestille mig at tiden går stærkt efter fødslen, og at det er nu man skal nyde man kan gøre hvad man vil, for bagefter sker der rigtig rigtig meget.

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

benjamins'mor skriver:

Jeg fik en hobby, male og lave kort. Det har jeg fået meget tid til at gå med.

Du kunne jo også få en hobby, evt. sy eller sådan.

Da jeg gik på barsel, inden fødsel, fik jeg set ALLE afsnit af Sex and the city. I løbet af barsel efter fødsel har jeg fået set ALLE afsnit af friends og sæson 1,2,3,4 af desperate housewifes.

Har også overvejet rigtig meget at købe ind til at kunne gå igang med at male eller lave kort, invitationer osv. - men der skal bare købes såååå meget, og synes let det løber op. Jeg kan ikke bare nøjes med karton, saks og lim. jeg skal have alt muligt pynt og skrammel til hehe.

men gad godt at der var en af mine veninder der havde sex and the city serien. iiiih. det ville være lykken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.