den der kære barsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

AndreasMor84

anetteb skriver:

ja det er rigtigt. - men for delle hehe.
jeg kan ikke have når dagene er ens, der skal ske noget. Jeg er også rigtig dårlig til at sidde stille, og sammentidig så kan jeg ikke holde til at være for aktiv. jeg er lidt en ulykkesfugl hehe.

dagene bliver desværre også meget ens i starten med en baby.. dagene flyder ud i hinanden og tiden går "kun" med amning, bleskift, at få sovet osv.

en rigtig god ide er at lave mad til fryseren.. vi var ovenud lykkelige for at vi havde gjort det.. ingen af os orkede ordet madlavning de første dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

mortilflere

Køb julegaver

lav retter til fryseren

gør rent helt i bund du ved ikke hvornår du kommer til det igen

gå tur med hunden

NYYYYYYYYYYYYYD din alene tid , det bliver en skøn tid du går i møde , men aldrig det samme igen

overrask manden med skov tur i stuen om aften , næste gang i ligger der sammen er for at lege med lillepigen  eller samle legetøj

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

AndreasMor2011 skriver:

dagene bliver desværre også meget ens i starten med en baby.. dagene flyder ud i hinanden og tiden går "kun" med amning, bleskift, at få sovet osv.

en rigtig god ide er at lave mad til fryseren.. vi var ovenud lykkelige for at vi havde gjort det.. ingen af os orkede ordet madlavning de første dage

Det har jeg også tænkt meget på. - havde endda også bagt boller osv, til når der kom barselsgæster, men de røg rimelig hurtig fordi min kære mand fik smag for dem :p hehe

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

mortilflere skriver:

Køb julegaver

lav retter til fryseren

gør rent helt i bund du ved ikke hvornår du kommer til det igen

gå tur med hunden

NYYYYYYYYYYYYYD din alene tid , det bliver en skøn tid du går i møde , men aldrig det samme igen

overrask manden med skov tur i stuen om aften , næste gang i ligger der sammen er for at lege med lillepigen  eller samle legetøj

ih. gid jeg kunne komme ud og købe en masse julegaver lige nu. nu kommer jeg helt i julestemning. hehe.

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

anetteb skriver:

- den er nu lidt langtrukken og kedelig synes jeg
ihvert fald nu her hvor man ikke har en lille prinsesse og pusse nusse om, men bare en hund under sofabordet der snorker..
skulle virkelig anskaffe mig en masse serier som jeg kunne gå i krig med..
arrrrg - jeg bliver snart idiot

Ja det synes jeg godt nok også den var inden Lina kom til verden... Efter hun er kommet til, så er barslen så hyggelig synes jeg... 

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Ja det synes jeg godt nok også den var inden Lina kom til verden... Efter hun er kommet til, så er barslen så hyggelig synes jeg... 

ih. glæder mig sådan til at have en lille prinsesse at kigge på hele tiden.

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

anetteb skriver:

ih. glæder mig sådan til at have en lille prinsesse at kigge på hele tiden.

Ja glæd dig... det er skønt... 

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Ja glæd dig... det er skønt... 

det gør jeg virkelig også. glæder mig også helt vildt til at se hvordan hun ser ud, og hvilke træk hun har fra hvem. :-)
bare hun får mine krøller. hehe

Anmeld

17. oktober 2011

Mira0911

anetteb skriver:

det gør jeg virkelig også. glæder mig også helt vildt til at se hvordan hun ser ud, og hvilke træk hun har fra hvem. :-)
bare hun får mine krøller. hehe

Hehe det er også rigtig spændende sådan noget... 

Anmeld

17. oktober 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Hehe det er også rigtig spændende sådan noget... 

ja hehe.
bare hun ikke bliver rødhåret. haha.
( det er hendes far ) - og han bliver rød af solen, aldrig brun.
Nøjs. hun vil slå mig ihjel når hun bliver teenager og ikke kan blive brun haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.