Fastelavn. Delebarn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

Rasmine

PS:
Hvad så den dag Mille's faster måske skal giftes, og hun skal med til det bryllup?
Skal vi så stå for at købe brudepigetøj også?

Arhmen, mit blodtryk lige nu altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Rasmine

Anja skriver:

Det er godt nok en speget sag .....

Husk bare, at det er Mille, det handler om, så du må som mor varetage hendes interesser uanset, hvordan hendes far opfører sig.

Hvis det var mig, ville jeg da bare betale det kostume og så lukke konflikten der.

Jamen, Anja.
Det vil jeg også allerhelst.
Men bægret er bare ved at være fyldt op!

Og så går der princip i det.
Og selvfølgelig skal det ikke gå ud over Mille, det kommer det overhovedet ikke til.

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Tak for Jeres svar, og andet syn på sagen.
Har sendt naren en mail, hvor jeg meddelser ham at jeg nok skal købe dragt sammen med Mille.
Og at jeg glæder mig til vi rigtig skal hygge, og at det bliver fedt at se hende i hovedet når hun bliver SÅ glad.
En oplevelse han må være foruden, men det er han jo så vant til!

Ja, nu er det mig der lyder bitter, og det er jeg også.
Absolut ikke over at vores forhold ikke gik dengang, men bitter over at han er så NITTE!

Anmeld

3. februar 2009

Ny mor

For mig ville det være en selvfølge at betale halvdelen hver, men det lyder da godt nok bøvlet, hvis han nærmest modarbejder "samarbejdet" - det handler jo om jeres datter, så det burde da glæde ham ligeså meget at give til hende!

Birgitte

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Ny mor skriver:

For mig ville det være en selvfølge at betale halvdelen hver, men det lyder da godt nok bøvlet, hvis han nærmest modarbejder "samarbejdet" - det handler jo om jeres datter, så det burde da glæde ham ligeså meget at give til hende!

Birgitte

Ja, man skulle jo tro han ville have glæde i at betale det ½, og så se hende i dragten den dag.
Men gosh... Han er simpelthen så tung at danse med.

Bliver godt nok dejligt den dag, damen selv kan tage bussen, eller toget, eller hvad det nu bliver.
Så slipper man for at være tvunget til at have kontakt med ham.
Selvom det vist er lidt utopi.

Mette - med lidt mere normalt blodtryk nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.