Fastelavn. Delebarn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. februar 2009

Rasmine

Ja, Mille skal så være hos sin far den weekend, hvor der er fastelavnsfest i børnehaven.
Hvem skal betale for udklædningen, synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Tikki

Jer begge to....eller far.. vil jeg mene

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Mebach skriver:

Ja, Mille skal så være hos sin far den weekend, hvor der er fastelavnsfest i børnehaven.
Hvem skal betale for udklædningen, synes I?

At Mille er delebarn er da gået helt hen over mit hovede ....

Er det vigtig, hvem der betaler ?? Det koster jo ikke alverden, så det er vel bare den der gerne vil have hende med ud at shoppe, der betaler ... sådan gør vi i al fald.

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Anja skriver:

At Mille er delebarn er da gået helt hen over mit hovede ....

Er det vigtig, hvem der betaler ?? Det koster jo ikke alverden, så det er vel bare den der gerne vil have hende med ud at shoppe, der betaler ... sådan gør vi i al fald.

Det er ikke et spørgsmål om penge i bund og grund.
Det er et spørgsmål om at der går princip i det.

Og jo da, har fortalt Mille er delebarn, allerede på NB.
Derfor jeg ofte har beundret Jer, Anja, er sgu misundelig på Jeres totalt gnidningsfri liv.

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Mebach skriver:

Det er ikke et spørgsmål om penge i bund og grund.
Det er et spørgsmål om at der går princip i det.

Og jo da, har fortalt Mille er delebarn, allerede på NB.
Derfor jeg ofte har beundret Jer, Anja, er sgu misundelig på Jeres totalt gnidningsfri liv.

Jeg er også meget glad for den måde vi har delebarn på

Nåh, men hvis det er en principsag, så må det vel være sådan, at den der følger hende i børnehave den dag, hun skal klædes ud, må sørge for, at der er noget klædudtøj.

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

hvad er det lige for en principsag...?

tænk dig om bacon, den eneste sådan en sag kan ramme er jo i grunden Mille!

den ægte vinder her er jo den der har haft fornøjelsen at shoppe den skide dragt med tøsen, og være den der ser julelysene i hendes øjne.

jeg ville gerne shoppe den dragt med mine unger, uanset, så længe ungen mener vi har haft en fed tur.

men skal han have mille, må det jo i grunden være hendes far, men tænk om han bliver så stædig at han nægter, skal Mille så stå i hendes alm. tøj den dag?

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Sloggi:
nej, selvfølgelig skal hun med, og selvfølgelig skal hun klædes ud.
Der går princip i den, fordi det er hver gang vi har noget kontakt, at han "stritter" imod.
Han er stadig bitter. Han er en rigtig taber.

Har talt med statsforvaltningen, som ikke have noget bestemt svar, men som udgangspunkt mente damen, at det var den som lavede aktiviteten med hende, som skulle betale, om det så var biftur eller andet.
Jeg har tilbudt at betale det ½ nu.

For at gøre en laaang historie kort, har hendes far en kæreste, som han bor sammen med.
Hun har 4 børn(med den samme dog), og al deres kontakt foregår gennem forvaltningen.
Det smitter tydeligvis af på min fåkking ex.
Underligt, det kørte fint med aftaler, lige indtil den dag han flyttede sammen med hende.
Aftalerne mellem os kører i bund og grund fint nok, men er der noget stejler han, og er en idiot, på trods af at jeg har stået med hånden fremme, siden den dag vi flyttede fra hinanden.
Skulle man ikke tro hans bitterhed ville være aftaget efterhånden?

Anmeld

3. februar 2009

Loggidut

nej nej nej, sådan noget kan tage år!

ja, fair nok når du fortæller historien, men det er sgu han der er lidt dum, hvis han lader en anden komme og ødelægge det gode der var mellem jer!

Anmeld

3. februar 2009

Rasmine

Jamen, hvis du bare vidste...

Et eksempel:
Jeg har altid haft et SUPER forhold til hans mor, Milles bedste!
Lige indtil den dag hun og jeg fik besked på, at skulle Mille ud til Bedste, skulle han nok sørge for aftalen, da han ikke kunne se hvorfor vi skulle have kontakt.
Han kan ikke tåle jeg sniksnakker med Bedste, hvis hun har afleveret Mille her feks.
"Det er der jo ingen grund til, jeg har jo en ny svigerfamilie, og Bedste har en ny svigerdatter"
Jamen, hvor er vi?
På børnehave stadie.

Bedste står og tripper og ved ikke hvad hun skal sige, hvis jeg har mødt hende nede i byen, eller hvis hun har afleveret Mille her.
Hvis jeg siger til hende at hun endelig skal ringe eller bibbe, hvis hun gerne vil se Mille, eller have hende på weekend, ved hun ikke rigtig hvad hun skal sige.

Han er simpelthen dummere end snot.

Anmeld

3. februar 2009

Anja

Det er godt nok en speget sag .....

Husk bare, at det er Mille, det handler om, så du må som mor varetage hendes interesser uanset, hvordan hendes far opfører sig.

Hvis det var mig, ville jeg da bare betale det kostume og så lukke konflikten der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.