Hvad bruger i på bleer og dis lignende om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

henh01

Vi køber bleer når der er tilbud - briger ca 1 pakke om ugen hvilken koster 135 kr når ikke de er på bud. Derudover køber jeg 1 pakke skumklude og 2 pakker vådservietter om ugen til en ca 25 kr, en pakke nye sutter måske hver 14. dag som koster 50 kr (25 om ugen så) 1 pakke Alomin MME om ugen (fordi han er så stor nu) den koster 55 kr, så alt i alt bruger vi 240 kr på alt det - så kommer al den anden mad udover - han er så stor nu at han spiser det samme som os så det kan jeg umuligt regne ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Det synes jeg i hvertfald de er. Vi har prøvet både Pampos osv. men de har ikke siddet godt på vores piger. Der var også en gang en test i "rabatten" på DR1 og så vidt jeg husker var det en af de billige mærker som blev vinderen (i forhold til sugeevne, pasform osv) Men på nogle børn sidder nogle bleer bare bedre, og hos os har vi været heldige at det er de billigste der sidder lige som de skal

Camilla

ps. Hvis det er fordi I er i tvivl om i har råd til et barn, så husk at aldrig kan gøres så billigt/dyrt som man ønsker. Næsten hele vores børneværelse er købt til næsten ingen penge gennem DBA og det så splinternyt ud. For tremmeseng, puslebord, kommoder osv osv. det når jo næsten ikke at få en skramme uden det skal ud igen (hvis ikke man skal have én bebs til) tøj kan du som regel låne hos venner og familie eller købe på loppemarkeder osv. hvis man ønsker dette. Så husk I bestemmer selv hvor meget I vil bruge på jeres ønskebarn.

smiler sødt af dig at forklare..tusinde tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.