Hvad bruger i på bleer og dis lignende om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.349 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hvad bruger i på bleer om måneden. hvis vi siger ny født baby . i sådan ca tal. ved godt det kommer an på mærket af bleen.

hvad bruger i så på diverse andet. mad som grød, modermælks erstatning til jer der bruger det. og klude osv?. i sådan ca tal.

ja hvad steg jeres budget med da i fik 1 barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

serinasmor

et bud ... 350 kr .. MÅSKE ... hvis det var så meget

flaske barn: MME, skumklude, nye sutter, bleer, grød og ting at lave grød af .. osv ..

IKKE tøj ... nu kan vi slet ikke skilde det ad længere for nu er hun jo kun på normal mad .. og jeg har ikke tal på hvor tit vi køber bleer

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

mange tak for svar

Anmeld

16. oktober 2011

Mka

Tja ca 300. Det er svært at sige, for jeg har aldrig tænkt over det, og aner ikke hvor længe en pk bleer holder

160 på bleer, ( en pk 90 stk=80 kr fra aldi)
40 på vaskeklude
20 på vat

Min pige fik kun bryst de første 5 mdr, så det kan jeg desværre ikke svare på.

Nu får hun grød, det synes jeg er dyrt at købe hvis man ikke laver det selv. En pk færdig lavet pulver grød koster ca 32 kr. Men du kan selv lave majs grød osv det koster ingen ting.

Anmeld

17. oktober 2011

twiggi

2 pakker bleer = 160 kr3-4 pakker nan1 = 3205 pakker skumkludev= 50 krSå er det hver 2. Månede jeg køber Diverse produkter ind: baby olie, salve da hun Har eksem, d-dråber, lacktulose, badeolie osv. + tøj, nattøj, legetøj, overtøj og diverse andte ting kommer ved siden af hver månede.Håber du kan bruge mit svar. Undskyld hvis det står Ud i een køre, skriver fra iPhone. Mvh Nina.

Anmeld

17. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Jeg bruger ca 3 pakker bleer 150 kr
Så køber vi vådservietter ca 5 pakker 60 kr før brugte vi skum klude ca 50 om måneden .
Vi bruger allomin 2 pakker om måneden 150 kr ca

HAN får alm mad nu . Så det har jeg ikke tal på .
Vi fik en masse baby produkter af shampoo osv inden han blev født og jeg har intet købt endnu .
Han bliver 10 måneder om lidt

Anmeld

17. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hvad bruger i på bleer om måneden. hvis vi siger ny født baby . i sådan ca tal. ved godt det kommer an på mærket af bleen.

hvad bruger i så på diverse andet. mad som grød, modermælks erstatning til jer der bruger det. og klude osv?. i sådan ca tal.

ja hvad steg jeres budget med da i fik 1 barn?

Jeg vil skyde på at vi bruger ca 500 kroner om måneden på bleer mme vådservietter om måneden. Vi køber bleer til 50 kr pr pakke i Rema1000 og Bauveis mme som koster 75 kr for en pakke og den holder lidt under en uge:0)

Cremer osv købte vi inden fødsel og de holder lææææææænge - den mindste er nu 6 mdr og vi har ikke købt nyt endnu:0)

Christina

Anmeld

17. oktober 2011

Sofia

Vi brugte en MEGET dyr mme, så det blev dyrt.. bare mme kostede 1000  i måneden!

Anmeld

17. oktober 2011

Valle81

Sofia skriver:

Vi brugte en MEGET dyr mme, så det blev dyrt.. bare mme kostede 1000  i måneden!

Hey.

Jeg går ud fra i har købt nutramigen og sådan - hvis jeres barn er disponeret for allergi, så kan i jo højest sandsynligt have fået ordineret det gennem lægen - dvs at i kan få refunderet vist nok 75-80 % af udgifterne til mme??? Jeg har en veninde der har fået det gjort, og de skulle beholde alle boner og sende ind til kommunen og så fik de refunderet maaaaaaaaaaaange 1000 kroner:0)

Christina

Anmeld

17. oktober 2011

Tvillingemor80

Da de var nyfødte brugte vi omkring 300 kr om mdr på to børn - det var til bleer, sutter og klude. Vi køber ind i REMA !

Jeg ammede ..

Fra grød alder 6 mdr - 600- 1000 (igen for to børn), Meget forskelligt fra mdr til mdr efter hvad for noget grød jeg lavede og hvor meget de spiste + sutter + bleer (forbruget stiger ) + klude.

Over 1 år - nu spiser de jo meget og skal havde madpakker med, og de bruger RIGTIG mange bleer. et gæt - 1500 (minimum) på mad, bleer og diverse .. Men de for også økologisk tit og meget frugt og grønt. 

Vi køber 85 % af vores mad osv i REMA og der er virkelig mange penge at spare.. !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.