Hvad bruger i på bleer og dis lignende om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Chris86

Uhhh den var svær...

- ca. 1000 kr på mme
- ca. 150 kr på bleer (har ikke helt tal på det)
- ca. 50 kr på forsk. frugtmos, omkring 1 om ugen, resten laver vi selv... bruges kun når vi ik kan nå det eller er ude...
- Vådservietter har jeg IKKE styr på.. Har købt et kæmpe lager af Änglamark da de var på tilbud (+personalerabat hvor jeg arbejder)
Så har ingen ide om hvad de lige står i...

Resten af hendes mad kommer jo fra ting vi i forvejen bruger herhjemme, så det har jeg heller ikke tal på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

SaNiNa

lige nu bruger vi 1 pakke om ugen til Naia til 50kr og 1 pakke til Nicklas hver 14 dag af 3 pakker for 260kr

Naia spiser hos mig og Nicklas spiser det samme som os.

Ved faktisk ikke hvor meget mere vi brugere ekstra pr barn, men ikke meget mere tror jeg

Anmeld

17. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

Hvad bruger i på bleer om måneden. hvis vi siger ny født baby . i sådan ca tal. ved godt det kommer an på mærket af bleen.

hvad bruger i så på diverse andet. mad som grød, modermælks erstatning til jer der bruger det. og klude osv?. i sådan ca tal.

ja hvad steg jeres budget med da i fik 1 barn?

vi lægger 1000 kr fra i måneden til Amanda. Det dækker så bleer (fra Løvbjerg til 50  kr pr pakke) og alle plejeprodukter , skumservietter osv. og også til tøj, vælling og tidligere også mme.

Det skal så siges at Amanda skal have totalt glutenfri kost indtil hun bliver 1 år gammel da hun er disponeret for glutenallergi så det gør det jo også lidt dyrere.

Anmeld

17. oktober 2011

annec

Tror omkring 500-550, på bleer, skumklude, mme, d-dråber og det

Anmeld

17. oktober 2011

foto på lærred

Langt de fleste kvinder kan jo amme, så måske du ikke ender med at skulle købe MME. Mht bleer så køb dem de billige steder (aldi, lidle osv ) Jeg ca 9-10 bleer i døgnet. Skumkludende koster ca 12 kr for de billigste, og hvis du klipper dem over så får du dobbelt så mange, så jeg synes de varer i et godt stykke tid. Det er i hvertfald ikke det der ruinere os

Når de skal til at have mos/grød senere er det billigst at lave det selv.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, dåbsinvitationer og fødselsdagsindbydelser.

Anmeld

17. oktober 2011

Dejligemig:)

Anonym skriver:

Hvad bruger i på bleer om måneden. hvis vi siger ny født baby . i sådan ca tal. ved godt det kommer an på mærket af bleen.

hvad bruger i så på diverse andet. mad som grød, modermælks erstatning til jer der bruger det. og klude osv?. i sådan ca tal.

ja hvad steg jeres budget med da i fik 1 barn?

Hejsa  

Jeg kan ikke huske m bleer fra nyfødt .

Min datter er 6 mdr - Har 2 blebørn , der er det 500 ,- 

Klude - 200 md ( det er så også til vask af kroppen på dem , samt sønnens fingre og mund ) 

Ammede kun 2 mdr - 400 kr - da hun blev 4 mdr blev det til 900 , kom så på mos og grød - nu det 300-400 kr md ,-

Grød og mos laver jeg selv , da det er billigst , ved ikke lige hvor mange penge det er for på stående for  

Sutter - 39 ,- til den store for 6 stk og 42 kr til den mindste for 2 .

Tøj - arver jeg fra mine brødre og niecer ( Der er ikke særlig mange år imellem dem &nbsp 

- Ellers når der er noget jeg bare må ha , så er prisen forskelligt  

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Vanessas. skriver:

2 pakker bleer = 160 kr3-4 pakker nan1 = 3205 pakker skumkludev= 50 krSå er det hver 2. Månede jeg køber Diverse produkter ind: baby olie, salve da hun Har eksem, d-dråber, lacktulose, badeolie osv. + tøj, nattøj, legetøj, overtøj og diverse andte ting kommer ved siden af hver månede.Håber du kan bruge mit svar. Undskyld hvis det står Ud i een køre, skriver fra iPhone. Mvh Nina.

tak for dit svar det var helt til at forstå

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Langt de fleste kvinder kan jo amme, så måske du ikke ender med at skulle købe MME. Mht bleer så køb dem de billige steder (aldi, lidle osv ) Jeg ca 9-10 bleer i døgnet. Skumkludende koster ca 12 kr for de billigste, og hvis du klipper dem over så får du dobbelt så mange, så jeg synes de varer i et godt stykke tid. Det er i hvertfald ikke det der ruinere os

Når de skal til at have mos/grød senere er det billigst at lave det selv.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, dåbsinvitationer og fødselsdagsindbydelser.

Okay mange tak.

jeg vidste ikke at de billige bleer var ligeså gode som de dyre. libero, pampers osv

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

Dejligemig:) skriver:

Hejsa  

Jeg kan ikke huske m bleer fra nyfødt .

Min datter er 6 mdr - Har 2 blebørn , der er det 500 ,- 

Klude - 200 md ( det er så også til vask af kroppen på dem , samt sønnens fingre og mund ) 

Ammede kun 2 mdr - 400 kr - da hun blev 4 mdr blev det til 900 , kom så på mos og grød - nu det 300-400 kr md ,-

Grød og mos laver jeg selv , da det er billigst , ved ikke lige hvor mange penge det er for på stående for  

Sutter - 39 ,- til den store for 6 stk og 42 kr til den mindste for 2 .

Tøj - arver jeg fra mine brødre og niecer ( Der er ikke særlig mange år imellem dem &nbsp 

- Ellers når der er noget jeg bare må ha , så er prisen forskelligt  

Okay tusinde tak Smiler ja det rart hvis man har nogle man kan arve fra..

Anmeld

17. oktober 2011

foto på lærred

Anonym skriver:

Okay mange tak.

jeg vidste ikke at de billige bleer var ligeså gode som de dyre. libero, pampers osv

Det synes jeg i hvertfald de er. Vi har prøvet både Pampos osv. men de har ikke siddet godt på vores piger. Der var også en gang en test i "rabatten" på DR1 og så vidt jeg husker var det en af de billige mærker som blev vinderen (i forhold til sugeevne, pasform osv) Men på nogle børn sidder nogle bleer bare bedre, og hos os har vi været heldige at det er de billigste der sidder lige som de skal

Camilla

ps. Hvis det er fordi I er i tvivl om i har råd til et barn, så husk at aldrig kan gøres så billigt/dyrt som man ønsker. Næsten hele vores børneværelse er købt til næsten ingen penge gennem DBA og det så splinternyt ud. For tremmeseng, puslebord, kommoder osv osv. det når jo næsten ikke at få en skramme uden det skal ud igen (hvis ikke man skal have én bebs til) tøj kan du som regel låne hos venner og familie eller købe på loppemarkeder osv. hvis man ønsker dette. Så husk I bestemmer selv hvor meget I vil bruge på jeres ønskebarn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.