jeg har testet positivt MEN ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er helt normalt.  Så længe det ikke bliver mere, eller gør ondt.

Jeg hepper med. 

Det var også hvad jeg kunne læse mig frem til. der er ikke kommet mere, og der er ingen smerter  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Tona

Anonym skriver:

Tak piger, tør dog ikke være alt for glad, da jeg havde en SA i juli, så der skal lige gå noget tid før jeg tør glæde mig! Ihh hvor jeg håber at den er der!  Havde set så meget frem til denne hyggeaften, og prøvet at "glemme" projekt baby lidt, og forkusere på denne tøse aften, og så får man da alligevel lidt dårlig samvittighed, over man har drukket hvis resultatet af testen er rigtigt  Når men der er jo alligevel ikke noget der kan ændre at jeg drak igår

Stort tillykke med den positive test  

Jeg ville bare lige sige, at da jeg testede positiv med min datter (ligesom dig fordi noget pludselig sagde mig at jeg skulle gøre det selv om jeg kun var gået en dag over tiden) havde jeg været til koncert aftenen før. Jeg havde både drukket øl og røget smøger...havde det også totalt skidt med det i lang tid, men hun kom self. ud sund og frisk og det hjælper ikke noget at slå sig oven i hovedet med det. Man har jo ikke vidst bedre. Det var straks noget andet hvis man havde vidst at man var gravid og så alligevel havde gjort det.

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Stort tillykke med den positive test  

Jeg ville bare lige sige, at da jeg testede positiv med min datter (ligesom dig fordi noget pludselig sagde mig at jeg skulle gøre det selv om jeg kun var gået en dag over tiden) havde jeg været til koncert aftenen før. Jeg havde både drukket øl og røget smøger...havde det også totalt skidt med det i lang tid, men hun kom self. ud sund og frisk og det hjælper ikke noget at slå sig oven i hovedet med det. Man har jo ikke vidst bedre. Det var straks noget andet hvis man havde vidst at man var gravid og så alligevel havde gjort det.

Tak for det søde indlæg

Jeg håber så bare at den lille bebs bliver derinde, det er lidt svært at tro på det/glæde sig over det eftersom jeg aborterede i juli. Men jeg har jo haft en fuld graviditet og har i dag e skøn datter, så det burde jo kan lade sig gøre igen

Tak igen for dine søde ord, jeg plejer mig selv og lille fisen godt i dag, og begraver den dårlige samvittighed

Anmeld

16. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Det var også hvad jeg kunne læse mig frem til. der er ikke kommet mere, og der er ingen smerter  

Godt 

Anmeld

16. oktober 2011

katrine26

tillykke med den positive test..

Da jeg skulle holde loge og det var planen var at vi skulle drikke tog jeg lige en test som viste negativ ( det var en lørdag ) drik mig så halv fuld. men om mandagen tænkte jeg ej jeg tester sku lige igen og den var positiv. jeg har en sund og rask dreng idag så du skal ikke have dårlig samvitighed da du jo ingen chance havde for at vide du er gravid ihvertilfald ik de første 14 dage..

Så smid den dårlige samvitighed ud af vinduet og nyd at du om små 9 mdr skal være mor..

Katrine26

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

katrine26 skriver:

tillykke med den positive test..

Da jeg skulle holde loge og det var planen var at vi skulle drikke tog jeg lige en test som viste negativ ( det var en lørdag ) drik mig så halv fuld. men om mandagen tænkte jeg ej jeg tester sku lige igen og den var positiv. jeg har en sund og rask dreng idag så du skal ikke have dårlig samvitighed da du jo ingen chance havde for at vide du er gravid ihvertilfald ik de første 14 dage..

Så smid den dårlige samvitighed ud af vinduet og nyd at du om små 9 mdr skal være mor..

Katrine26

Tak, dejligt med en der har stået i lignende situation! Jeg kaster straks den dårlige samvittighed over bord, og glæder mig langsomt

Anmeld

16. oktober 2011

baby012

jeg tør godt sige TILLYKKE  

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

jeg tør godt sige TILLYKKE  

Ihh tak! og sikke da en fin mave du har

Anmeld

16. oktober 2011

baby012

Anonym skriver:

Ihh tak! og sikke da en fin mave du har

Tak skal du have  

glæder mig til at se din her om 20 ugers tid  

Anmeld

16. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Igår hyggede jeg mig sammen med en flok veninder, vi fik lidt at drikke, og her til morgen tog jeg så en test. Der er 3 dage til forventet mens, så ved ikke hvorfor jeg testede, men noget sagde mig jeg skulle gøre det.

Den var så positiv, så mit spørgsmål går på om den kan vise positiv pga indtagelse af alkohol, ved det måske lyder lidt skørt men jeg er glad og lykkelig, men tør ikke håbe for meget

HJÆÆÆLP!

Overhovedet ikke.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.