Positiv ÆL test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Jeg mener at du kan teste positiv så længe at ÆL enten er på vej, eller rent faktisk "sker!" .... Men jeg har også ladet mig fortælle at ligeså snart at ægløsningen er "overstået" så vil nr. 2 streg næsten være forsvundet! 

Aha sådan - så må jeg hellere prøve at tage en test

Men med sex både i går aftes og i morges burde vi jo ha ramt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Aha sådan - så må jeg hellere prøve at tage en test

Men med sex både i går aftes og i morges burde vi jo ha ramt..

Ja det skulle man jo mene  

Jeg krydser for jer!! 

Jeg testede selv knald positiv sidste fredag, hvor vi heldigvis  havde sexet dagen før, og selvfølgelig gjorde vi det også på dagen og dagen efter, og regner (ikke) med mens på fredag... Så nu må vi se 

Nu har vi også snart prøvet i 1 år  så håber virkelig at der snart sker noget.... det er sku helt opslidende....

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Ja det skulle man jo mene  

Jeg krydser for jer!! 

Jeg testede selv knald positiv sidste fredag, hvor vi heldigvis  havde sexet dagen før, og selvfølgelig gjorde vi det også på dagen og dagen efter, og regner (ikke) med mens på fredag... Så nu må vi se 

Nu har vi også snart prøvet i 1 år  så håber virkelig at der snart sker noget.... det er sku helt opslidende....

Åh ja - 1 år er længe xxx fingre for Jer på fredag Kunne være fint hvis vi kunne følges ad

Anmeld

16. oktober 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Åh ja - 1 år er længe xxx fingre for Jer på fredag Kunne være fint hvis vi kunne følges ad

Hvor længe har i prøvet?

Ja det kunne virkelig være fint, men man tør jo næsten ikke håbe længere 

Anmeld

17. oktober 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Hvor længe har i prøvet?

Ja det kunne virkelig være fint, men man tør jo næsten ikke håbe længere 

Nej, det kan jeg godt forstå - er I blevet tjekket og kan I ikke så noget hjælp når I har prøvet så længe?Jamen dette er kun vores 2. Forsøg ved barn nr 2. Vores barn blev lavet i første forsøg sidst.. Så vi må bare vente og se xxx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.