Positiv ÆL test..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Har taget en ÆL test hertil aften hvor stregen blev tydligere end kontrolstregen, så går ud fra at den er POSITIV med stort P.

Har ikke taget en test siden i går aftes, så ved jo ikke om den også ville ha vist positiv tidligere på dagen...

MEN piger - har jeg så ÆL nu? eller først i morgen?

Vi sexer i aften og håber vi kan nå det i morgen tidlig inden vores barn vågner...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

14 har kigget og ingen vil/kan svare....

Anmeld

15. oktober 2011

Benjamins'mor

Tihi, jeg har aldrig brugt en ÆL test. Aner ikke engang hvordan den ser ud.

Men hvis den fungere ligesom en graviditets test, hmm, jamen så vil jeg da tro du har ÆL nu.

Anmeld

15. oktober 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Har taget en ÆL test hertil aften hvor stregen blev tydligere end kontrolstregen, så går ud fra at den er POSITIV med stort P.

Har ikke taget en test siden i går aftes, så ved jo ikke om den også ville ha vist positiv tidligere på dagen...

MEN piger - har jeg så ÆL nu? eller først i morgen?

Vi sexer i aften og håber vi kan nå det i morgen tidlig inden vores barn vågner...

Når din ÆL-test er positiv så får du ÆL indenfor de næste 24-48 timer 

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

WantingBaby2012 skriver:

Når din ÆL-test er positiv så får du ÆL indenfor de næste 24-48 timer 

Tak for svar.... Hmm, ved jo bare ikke om den også har vist positiv om dagen også ?! Men nu sexede vi fredag aften, lørdag aften og hertil morgen søndag, så xxx Kan jeg tage endnu en ÆL test hertil morgen så, og viser den negativ har jeg ikke længere ÆL eller hvordan??

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hertil morgen stadig positiv ÆL test.....

Anmeld

16. oktober 2011

Peanut

Tror ikke du skal planlægge/tænke så meget 

Sæden kan holde sig inde i din krop i ca 2 dage, så selvom i måske ikke lige rammer det præcise ægløsningstidsunkt, kan du stadig have levendedygtige sædceller inde i din krop til at befrugte ægget 

Jeg tager normalt bare én æl-test om dagen, og når den er positiv ved jeg at æl kommer om ca 24-48 timer efter

Anmeld

16. oktober 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Tror ikke du skal planlægge/tænke så meget 

Sæden kan holde sig inde i din krop i ca 2 dage, så selvom i måske ikke lige rammer det præcise ægløsningstidsunkt, kan du stadig have levendedygtige sædceller inde i din krop til at befrugte ægget 

Jeg tager normalt bare én æl-test om dagen, og når den er positiv ved jeg at æl kommer om ca 24-48 timer efter

Jeg tager jo også kun 1 om dagen...

Fredag aften: Negativ

Lørdag aften: Positiv

Søndag morgen: Positiv

Så derfor ved jeg jo ikke helt hvornår ÆL finder sted....

Anmeld

16. oktober 2011

WantingBaby2012

Anonym skriver:

Jeg tager jo også kun 1 om dagen...

Fredag aften: Negativ

Lørdag aften: Positiv

Søndag morgen: Positiv

Så derfor ved jeg jo ikke helt hvornår ÆL finder sted....

Jeg mener at du kan teste positiv så længe at ÆL enten er på vej, eller rent faktisk "sker!" .... Men jeg har også ladet mig fortælle at ligeså snart at ægløsningen er "overstået" så vil nr. 2 streg næsten være forsvundet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.