Hvor hurtigt begyndte i at træne efter i havde født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

Highlander

MaybeBaby skriver:

Jeg begyndte i onsdags, hvor han var 3 uger og nogle dage (bliver 4 uger på mandag) jeg er begyndt at løbe igen, som jeg ikke kunne under graviditeten pga. dumme hypermobile led. Så er helt op at køre, da jeg igen nu skal kravle op ad 10 km stigen ved at starte helt forfra. Men om 16 uger, du, SÅ skulle jeg gerne være i stand til det og så er det en win/win da jeg tager hunden med

Hvor sejt med sådan et mål, 10 km er alligevel meget  Tror gerne hvis det er hårdt at komme igang igen, jeg var kommet i god løbeform inden jeg blev gravid, men nu kan jeg næsten ikke engang gå en tur uden at puste hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2011

Highlander

Tina&Martin skriver:

senere...

Jeg startede først efter jul (hø hø, alt andet ville være for surt med at det jule snold)
Så 4 januar, så kan du jo nemt regne ud hvor gammel Madeleine var.
Inden fitness lavede jeg bare en smule herhjemme for at hjælpe mit bækken på vej.

Ja det må være omkring 3 måneder? Hehe men du er også så heldig at du ikke behøver det  Jeg vil gerne i gang også selvom det er december, der skulle jo nødig ryge ekstra på  

Anmeld

17. oktober 2011

annec

Highlander skriver:

Jeg er meget nysgerrig for at høre, hvornår i begyndte at træne igen (udover gåture med barnevognen) efter i havde født ?

Jeg begyndte at træne da Sebastian var en månede gammel, så jeg har stemt 4 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.