Hvor hurtigt begyndte i at træne efter i havde født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Kofoed.

Highlander skriver:

Det var hurtigt  og ja jeg tænker også man kan starte småt ud med wiien

Jeg har en dåb jeg skal se godt ud til. :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Happiness

Jeg er ikke begyndt endnu. Og Lukas er 12 uger Men skal snart igang igen, da jeg får det bedre af det.

Kan bare ikke helt tage mig sammen, da jeg er en af de der møg irriterende nogen, som tabte 14 på en uge, og de sidste 4 kg i løbet af de efterfølgende 4 uger, ved bare at sidde på min flade og så lige ca 1 times tur med barnevognen hver dag 

Anmeld

15. oktober 2011

Isabella_mor

jeg fødte i januar, og begyndte træningen i april

så 3 mdr  

Anmeld

15. oktober 2011

Nadia&Daniel

Highlander skriver:

Jeg er meget nysgerrig for at høre, hvornår i begyndte at træne igen (udover gåture med barnevognen) efter i havde født ?

Jeg måtte først efter 8 uger.. Pga kejsersnit..

Anmeld

15. oktober 2011

Highlander

Kofoed. skriver:

Jeg har en dåb jeg skal se godt ud til. :-D

Ja jeg vil også gerne have smidt alt inden, det er godt at have et mål  Du var måske heldig, ikke at tage så meget på?

Anmeld

15. oktober 2011

Highlander

Nadia&Daniel skriver:

Jeg måtte først efter 8 uger.. Pga kejsersnit..

Men det er jo også forholdsvis hurtigt

Anmeld

15. oktober 2011

Highlander

Happiness skriver:

Jeg er ikke begyndt endnu. Og Lukas er 12 uger Men skal snart igang igen, da jeg får det bedre af det.

Kan bare ikke helt tage mig sammen, da jeg er en af de der møg irriterende nogen, som tabte 14 på en uge, og de sidste 4 kg i løbet af de efterfølgende 4 uger, ved bare at sidde på min flade og så lige ca 1 times tur med barnevognen hver dag 

Ååååh hvor snyd hehe, men HELDIGT - så kan jeg godt forstå hvis du trækker den lidt

Anmeld

15. oktober 2011

MaybeBaby

Highlander skriver:

Jeg er meget nysgerrig for at høre, hvornår i begyndte at træne igen (udover gåture med barnevognen) efter i havde født ?

Jeg begyndte i onsdags, hvor han var 3 uger og nogle dage (bliver 4 uger på mandag) jeg er begyndt at løbe igen, som jeg ikke kunne under graviditeten pga. dumme hypermobile led. Så er helt op at køre, da jeg igen nu skal kravle op ad 10 km stigen ved at starte helt forfra. Men om 16 uger, du, SÅ skulle jeg gerne være i stand til det og så er det en win/win da jeg tager hunden med

Anmeld

16. oktober 2011

2babygirls

Highlander skriver:

senere...

Jeg startede først efter jul (hø hø, alt andet ville være for surt med at det jule snold)
Så 4 januar, så kan du jo nemt regne ud hvor gammel Madeleine var.
Inden fitness lavede jeg bare en smule herhjemme for at hjælpe mit bækken på vej.

Anmeld

16. oktober 2011

Tulle28

Maja88 skriver:

jeg har stemt senere, da jeg fik PKS og måtte ikke lave noget andet end løfte baby i 12 uger

Same her:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.