Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er meget nysgerrig for at høre, hvornår i begyndte at træne igen (udover gåture med barnevognen) efter i havde født ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er så småt startet med wii, så når jeg har lidt kondi igen, så kommer cykelen og løbeskoene frem. Hun fylder 4 uger på torsdag. (stemt 4 uger
jeg har stemt senere, da jeg fik PKS og måtte ikke lave noget andet end løfte baby i 12 uger
Kofoed. skriver: Jeg er så småt startet med wii, så når jeg har lidt kondi igen, så kommer cykelen og løbeskoene frem. Hun fylder 4 uger på torsdag. (stemt 4 uger
Det var hurtigt og ja jeg tænker også man kan starte småt ud med wiien
Maja88 skriver: jeg har stemt senere, da jeg fik PKS og måtte ikke lave noget andet end løfte baby i 12 uger
Okay, så havde du også en helt naturlig forklaring Var det så nemt nok at smide kiloene alligevel?
Highlander skriver: Okay, så havde du også en helt naturlig forklaring Var det så nemt nok at smide kiloene alligevel?
nej jeg mangler stadigvæk 8 kg... og hun er nu 7 måneder...
men det har fordelt sig meget anderledes
Maja88 skriver: nej jeg mangler stadigvæk 8 kg... og hun er nu 7 måneder... men det har fordelt sig meget anderledes
Ja man skal måske ik regne med at alt ryger, men så længe man selv har det godt
Highlander skriver: Ja man skal måske ik regne med at alt ryger, men så længe man selv har det godt
hehe har jeg ikke, altså med kiloene,, men er gået i kamp
Maja88 skriver: hehe har jeg ikke, altså med kiloene,, men er gået i kamp
Hmm nå det var trist, men ja så må man bare igang med træning og sund kost så vidt muligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128