Hvor gammel var nr. 1, da i blev gravid med nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

anmaj

Tobias var 13 mdr da jeg blev gravid med Oliver... så der er 22 mdr mellem mine drenge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

M&M's Mor

Her blev jeg gravid med nr 2 da den første var 8 mdr og tænkte da også meget over hvordan det ville blive med 2 små børn så tæt på hinanden, men har overhovedet ikke fortrudt de er kommet så tæt på hinanden og nr 1 har altid været en meget selvhjulpet pige så da lillesøster kom til verden kunne hun selv tage tøj, sko osv på så da lillesøster var helt lille var det en stor hjælp i hverdagen at når vi alle 3 sad på gulvet om morgen og skulle have tøj på, jamen så klarede storesøster det selv og ville man hjælpe hende skubbede hun en væk og sagde kan selv mig stor pige og i dag hvor de er 2½ år og 3 3/4 år har de så meget glæde af hinanden, men som andre er inde på tror jeg også det har noget med deres personligheder at gøre og intet med alderen...

Anmeld

16. oktober 2011

signe.

Anonym skriver:

Ja, lige en lille afstemning, hvor gammel var nr.1 da i blev gravide med nr. 2?

Hasse var 7 mdr da jeg blev gravid med Laurits. Grundet at Laurits også kom lidt før tid, er der kun 15 mdr imellem

Anmeld

16. oktober 2011

helle85

Anonym skriver:

har stemt 6 mdr da der ikke er 4 mdr

lucas var 4 mdr da jeg blev gravid med freja

Anmeld

16. oktober 2011

Silas&Mille

Måtte desværre stemme blankt, da Silas kun var 4 måneder da jeg blev gravid igen (fandt ud af det da han var lige knap 5 måneder gammel).

Ikke helt planlagt, men vi glæder os helt vildt til lillesøster kommer til verden

Anmeld

16. oktober 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Lauge var 3 mdr da lillebror blev opdaget

Anmeld

16. oktober 2011

Gaia

15 måneder var vores pige da jeg testede positiv

Anmeld

16. oktober 2011

Frk Mig

Noah var 21 mdr da jeg testede positiv med charlie .. Så der kommer til at være 2½ år imellem dem ..

Anmeld

16. oktober 2011

celkt

asbjørn var 10 uger, da jeg blev gravid igen. Og det var alt, alt for tidligt...

Anmeld

16. oktober 2011

nathja

min datter var 9 måneder da jeg blev gravid med vores søn og vores søn var 14 måned da jeg fandt ud af at vi venter nr. 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.