Mor til Frederic skriver:
vil give dig ret...
Min svigerinde fik dem tæt på hinanden og alle sagde at de ville få gavn af hinanden - efter nogle år..
Men 2 år er altså 730 dage ca og det er meget med natteroderi, 2 ble børn, sygdom, tænder mm.
Hvis hun kunne gøre det om, ville hun have ventet...
Har hele tiden sagt at nr 1 skulle være mere selvstændig og selvhjulpen før nr 2. Nu hvor han er 3 år, forstår han meget mere og meget selvstændig mht at lege på sit værelse - lege med sine venner - selv rende udenfor osv.
Han glæder sig til at blive storebror, kigger ofte på scanings billederne og kan vise hvor hoved - mave - hage - næse osv er. Og han er sikker på at han skal have en lillesøster..
nemlig, min svigerinde har lige fået nummer to, der er 12 mdr i mellem, og hun er stresset, lige pt har de INGEN glæde af hinanden, min bror jobber i norge, så hun er alene med to børn der ikke er ret selvhjulpen, og ikke er til glæde for hinanden pt, da de er så små, Hun vil gerne have ventet et par år, men ja sket er sket.
jeg selv der er 4 år i mellem, lidt langt for nogen måske, men min datter er speciel, så de har vildt glæde af hinanden. var hun normal var det noget andet, men så havde jeg måske også fået nr to noget før
Anmeld