Hvor gammel var nr. 1, da i blev gravid med nr. 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel var nr. 1, da i blev gravide med nr. 2?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.214 visninger
42 svar
0 synes godt om
15. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja, lige en lille afstemning, hvor gammel var nr.1 da i blev gravide med nr. 2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

maria_wlt

Tristan var 7 mdr da jeg blevet gravid med Ene

Anmeld

15. oktober 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Min dreng var 2 år og 10 mdr da jeg blev gravid med lillebror og det har bare været perfekt at have den aldersforskel til gengæld var lillebror kun 4 mdr, da jeg (planlagt) blev gravid igen

Anmeld

15. oktober 2011

1012lmp

Jeg testede positiv med tobias 1 uge før sebastian blev 2 år. Så har stemt 24 mdr.

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Tristan var 7 mdr da jeg blevet gravid med Ene

Okay. Jeg tænker også lidt at jo tættere de er på hinanden, jo mere gavn får de af hinanden.

Anmeld

15. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Har termin den 26 april 2012 med nr. 2 og der vil frederic være 3 år og næsten 8 mdr.

Anmeld

15. oktober 2011

132319

2 år og 1 måned. Han var 2 år og 9 måneder da hun kom til verden og hvis jeg kunne, havde jeg ventet et år mere! Mht. gavn så handler det om personlighed, ikke aldersforskel.

Anmeld

15. oktober 2011

meem

Har stemt blankt da vores datter var mellem 12 og 18mdr da jeg blev gravid med lillesøster

Anmeld

15. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

132319 skriver:

2 år og 1 måned. Han var 2 år og 9 måneder da hun kom til verden og hvis jeg kunne, havde jeg ventet et år mere! Mht. gavn så handler det om personlighed, ikke aldersforskel.

vil give dig ret...

Min svigerinde fik dem tæt på hinanden og alle sagde at de ville få gavn af hinanden - efter nogle år..

Men 2 år er altså 730 dage ca og det er meget med natteroderi, 2 ble børn, sygdom, tænder mm.

Hvis hun kunne gøre det om, ville hun have ventet...

Har hele tiden sagt at nr 1 skulle være mere selvstændig og selvhjulpen før nr 2. Nu hvor han er 3 år, forstår han meget mere og meget selvstændig mht at lege på sit værelse - lege med sine venner - selv rende udenfor osv.

Han glæder sig til at blive storebror, kigger ofte på scanings billederne og kan vise hvor hoved - mave - hage - næse osv er. Og han er sikker på at han skal have en lillesøster..

Anmeld

15. oktober 2011

Anonym trådstarter

meem skriver:

Har stemt blankt da vores datter var mellem 12 og 18mdr da jeg blev gravid med lillesøster

Hehe. Har også lavet en fejl i afstemningen, det nok gået lidt for hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.