Hvilken hårfarve vil passe til mig? (med billede) :-) Please hjælp piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2011

FrkT

K&S skriver:

Tusind tak for al rosen, jeg får jo helt røde kinder

Man vil vel altid have det, man ikke har - men måske jeg bare skal affinde mig med at være en jordbær-hjelm  (som min mand så sødt kalder mig )

Det ville jeg i hvert fald gøre hvis jeg havde din hårfarve, for den er jo slet slet ikke kedelig. Kan forstå at man farver sit hår, hvis man har kommunefarvet eller leverpostejfarvet hår eller sådan noget, for så er det kedeligt.... men ikke ved dit!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2011

Mor til Ella

K&S skriver:

Taaark  ja, jeg vil jo kalde mig bleg, så ved godt det ikke skal være for mørkt

Og så tænker jeg, hvor bor du henne?

Ikke bleg rigtig dukke hud/ansigt Jeg har salon inde i Horsens.

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

Rockertand skriver:

Jeg synes, at du er smuk, som du er 

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

Tilmeldt skriver:

Synes du er virkelig smuk, men det hår du har på billederne!! Meget misundelsesværdigt hår!

Hvis jeg skulle forstille mig noget andet, så skulle det være en mørk rød/brun!! Men en meget varm farve.. Og ikke for mørk!

Stine og Lisa.

Tusind tak

Man vil vel altid gerne have det, man ikke har

Jeg er blevet mere og mere i tvivl, om jeg tør - jeg er meget sart ang. mit hår og er så bange for, at det netop bliver for mørkt, fordi jeg har så lys hud

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

merichs skriver:

Synes din naturlige hårfarve er rigtig flot til dig, du er en køn kvinde  Men skulle jeg vælge en anden, ville jeg nok tage en lysebrun

Tusind tak for svaret  jeg bliver jo helt rød i kinderne

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

FrkT skriver:

Det ville jeg i hvert fald gøre hvis jeg havde din hårfarve, for den er jo slet slet ikke kedelig. Kan forstå at man farver sit hår, hvis man har kommunefarvet eller leverpostejfarvet hår eller sådan noget, for så er det kedeligt.... men ikke ved dit!

Anmeld

18. oktober 2011

K&S

Lollo1987 skriver:

Ikke bleg rigtig dukke hud/ansigt Jeg har salon inde i Horsens.

Hehe, så en bleg dukke  Øv, jeg bor jo på Sjælland, så det er måske lidt langt at tage for at komme til frisøren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.