Hvilken hårfarve vil passe til mig? (med billede) :-) Please hjælp piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Mor til Ella

K&S skriver:

Inspireret af en anden tråd om frisurer, farve m.m., har jeg også lyst til at få gjort noget ved mit hår

Jeg er SÅ træt af min hårfarve, som lige nu er helt naturlig rød. Jeg har i mange mange år fået lavet striber i (både lyse og mørke) for at give det mere liv, men min frisør (privat) er holdt op med at farve hår  så jeg har ikke haft anden hårfarve siden jeg blev gravid - og Anton er 14 måneder nu!

Jeg er MEGET øm overfor mit hår (også derfor jeg ikke har været til en anden frisør for farvning), for jeg er SÅ bange for få en meget mærkelig farve hår, som vil være svær at rette op på

Det er lang tid siden, jeg har haft løst hår, fordi en lille mand bliver ved at hive i det  så I får lige et par billeder af håret tilbage fra graviditeten, men farven er den samme nu

Håber I vil hjælpe mig

Katja

Synes hvertfald at du skal passe på med noget mørkt til din MEGET flotte lyse hud.

Striber ville jeg anbefale hvis du kom til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

FrkT

Jeg må være ærlig at sige at jeg overhovedet ikke forstår at du vil ændre på farven, for du har det flotteste hår, især farven er super flot, og der er fra naturens side nogle flotte reflekser i det, kan man se på billederne, så det ville da være synd at ændre.

Men vil du absolut ændre det, så vil jeg sige en mørkere brun farve, ikke noget med noget lilla-agtigt i det eller noget, men en naturlig brun farve, evt. en lys kastanie eller noget lidt mere rødbrunt. Ville holde mig langt fra lysere farver end din egen, da jeg tror du bliver alt for bleg at se på så... og det synes jeg ville være synd, da du så lidt vil forsvinde, og dit ansigt bedre egner sig til at blive markeret, for du er jo rigtig køn!

Anmeld

17. oktober 2011

K&S

StineW79 skriver:

Uha gad så godt ha dit hår. Det er så flot!!! Vh Stine

Taaaark

Man vil vel altid have det, man ikke har

Anmeld

17. oktober 2011

K&S

sandorff skriver:

vil give sussie ret...
pift evt op med nogle striber...

Jeg plejer at have striber, men vil så gerne prøve noget nyt  

Tusind tak for svaret

Anmeld

17. oktober 2011

K&S

Strawberry skriver:

Så er det godt at du kan bruge så meget tid til at tænke over det som du vil

måske det slet ikke sker

Anmeld

17. oktober 2011

K&S

Lollo1987 skriver:

Synes hvertfald at du skal passe på med noget mørkt til din MEGET flotte lyse hud.

Striber ville jeg anbefale hvis du kom til mig

Taaark  ja, jeg vil jo kalde mig bleg, så ved godt det ikke skal være for mørkt

Og så tænker jeg, hvor bor du henne?

Anmeld

17. oktober 2011

K&S

FrkT skriver:

Jeg må være ærlig at sige at jeg overhovedet ikke forstår at du vil ændre på farven, for du har det flotteste hår, især farven er super flot, og der er fra naturens side nogle flotte reflekser i det, kan man se på billederne, så det ville da være synd at ændre.

Men vil du absolut ændre det, så vil jeg sige en mørkere brun farve, ikke noget med noget lilla-agtigt i det eller noget, men en naturlig brun farve, evt. en lys kastanie eller noget lidt mere rødbrunt. Ville holde mig langt fra lysere farver end din egen, da jeg tror du bliver alt for bleg at se på så... og det synes jeg ville være synd, da du så lidt vil forsvinde, og dit ansigt bedre egner sig til at blive markeret, for du er jo rigtig køn!

Tusind tak for al rosen, jeg får jo helt røde kinder

Man vil vel altid have det, man ikke har - men måske jeg bare skal affinde mig med at være en jordbær-hjelm  (som min mand så sødt kalder mig )

Anmeld

17. oktober 2011

Rockertand

Jeg synes, at du er smuk, som du er 

Anmeld

17. oktober 2011

K&S skriver:

Inspireret af en anden tråd om frisurer, farve m.m., har jeg også lyst til at få gjort noget ved mit hår

Jeg er SÅ træt af min hårfarve, som lige nu er helt naturlig rød. Jeg har i mange mange år fået lavet striber i (både lyse og mørke) for at give det mere liv, men min frisør (privat) er holdt op med at farve hår  så jeg har ikke haft anden hårfarve siden jeg blev gravid - og Anton er 14 måneder nu!

Jeg er MEGET øm overfor mit hår (også derfor jeg ikke har været til en anden frisør for farvning), for jeg er SÅ bange for få en meget mærkelig farve hår, som vil være svær at rette op på

Det er lang tid siden, jeg har haft løst hår, fordi en lille mand bliver ved at hive i det  så I får lige et par billeder af håret tilbage fra graviditeten, men farven er den samme nu

Håber I vil hjælpe mig

Katja

Synes du er virkelig smuk, men det hår du har på billederne!! Meget misundelsesværdigt hår!

Hvis jeg skulle forstille mig noget andet, så skulle det være en mørk rød/brun!! Men en meget varm farve.. Og ikke for mørk!

Stine og Lisa.

Anmeld

17. oktober 2011

merichs

Synes din naturlige hårfarve er rigtig flot til dig, du er en køn kvinde  Men skulle jeg vælge en anden, ville jeg nok tage en lysebrun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.