Hvilken hårfarve vil passe til mig? (med billede) :-) Please hjælp piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.575 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. oktober 2011

K&S

Inspireret af en anden tråd om frisurer, farve m.m., har jeg også lyst til at få gjort noget ved mit hår

Jeg er SÅ træt af min hårfarve, som lige nu er helt naturlig rød. Jeg har i mange mange år fået lavet striber i (både lyse og mørke) for at give det mere liv, men min frisør (privat) er holdt op med at farve hår  så jeg har ikke haft anden hårfarve siden jeg blev gravid - og Anton er 14 måneder nu!

Jeg er MEGET øm overfor mit hår (også derfor jeg ikke har været til en anden frisør for farvning), for jeg er SÅ bange for få en meget mærkelig farve hår, som vil være svær at rette op på

Det er lang tid siden, jeg har haft løst hår, fordi en lille mand bliver ved at hive i det  så I får lige et par billeder af håret tilbage fra graviditeten, men farven er den samme nu

Håber I vil hjælpe mig

Katja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

lhn89

Hvilken farve der vil passe, synes jeg nu er svært at sige  

.. Men du har virkelig det fineste hår, efter min mening! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

14. oktober 2011

.....

Først og fremmest synes jeg nu at din naturlige hårfarve er meget pæn til dig . Men hvis jeg skal give et bud på forandring vil jeg sige en mørke brun, hvis du tør at springe ud i det 

Anmeld

14. oktober 2011

SussieThyssen

Jeg tror du vil være fin med en lidt mørkere rødbrun farve men heller ikke for mørk

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. oktober 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Uha gad så godt ha dit hår. Det er så flot!!! Vh Stine

Anmeld

14. oktober 2011

K&S

lhn89 skriver:

Hvilken farve der vil passe, synes jeg nu er svært at sige  

.. Men du har virkelig det fineste hår, efter min mening! 

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Tusind tak  men man vil altid gerne have noget andet, end det man har

Anmeld

14. oktober 2011

K&S

Strawberry skriver:

Først og fremmest synes jeg nu at din naturlige hårfarve er meget pæn til dig . Men hvis jeg skal give et bud på forandring vil jeg sige en mørke brun, hvis du tør at springe ud i det 

Tak tak  ja, det er jo det, jeg ikke ved - tør jeg kaste mig ud i det  uha, det er altså svæææært!

Anmeld

14. oktober 2011

sandorff

vil give sussie ret...
pift evt op med nogle striber...

Anmeld

14. oktober 2011

K&S

SussieThyssen skriver:

Jeg tror du vil være fin med en lidt mørkere rødbrun farve men heller ikke for mørk

Kærligst
Sussie

Uha, jeg synes tit at hår farvet rød(ligt) ser kunstigt ud, så jeg ved ikke om jeg tør kaste mig ud i en anden rød farve  men tusind tak for svaret!

Anmeld

14. oktober 2011

.....

K&S skriver:

Tak tak  ja, det er jo det, jeg ikke ved - tør jeg kaste mig ud i det  uha, det er altså svæææært!

Så er det godt at du kan bruge så meget tid til at tænke over det som du vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.