Compurter til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2009

Musen5

Altså..... sådan som det ser ud pt, så står vores computer inde på Livs værelse. Ikke fordi det er hendes, men fordi der ikke er plads andre ateder.

Hun bruger den selvfølgelig oxo, men kun når hun har fået lov af os.

Musen5 9+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2009

Louise mortil4

Den kommer til at stå inde ved vores computer og vil ikke blive gjort klar til internet. Indtil de begynder at ville bruge den rigtig så kan de bruge vores, men da den bruges til netbank og ligende vil der ikke være mulighed for at spille på den også. Nu er de ikke så store endnu, men de får ikke hver deres bare til at spille på, det kan de få den dag de skal bruge den til skolearbejde, de vil heller ikke blive koplet på nettet for jeg vil ha mulighed for at se hva de laver der så de ikke kommer ud i noget skidt. Det har jeg set hvor glet det kan gå med så der er jeg ben hård.

Louise 30+0

Anmeld

3. februar 2009

Kvindemin

fam.4xc skriver:

Caroline har min gamle bærbare og den bruger hun både på værelses og i stuen alt efter hvor vi andre befinder sig - hun er jo 3 år og vil helst være der hvor vi er
Men på værelset har hun også sin I-pod som hun jo selvfølgelig hører musik på, men også kan spille spil på og gå på nettet på hvis det var det hun ville...

Hun er 3 år og har en i pod?

Anmeld

3. februar 2009

fam.4xc

Chritinap skriver:

Hun er 3 år og har en i pod?

jepper - hun sku ha nyt musik anlæg til værelset og istedet for at købe en børne en som den hun havde valgte vi en I-pod med højtalere til, så kan hun også spille spil på den og ha den med når vi er ude osv.... og så gir den en super lyd på fladskærmen hvis hun sætter den til når hun ser film derinde - så super køb der vist betaler sig i lægden

Anmeld

2. marts 2009

betski

Det er egentlig ikke noget jeg sådan har tænkt over. Min datter fik en computer da hun blev 3 år. Men den er først taget i brug her for 2 mdr siden. Hun er i dag 5 år. Den er naturligvis ikke på internettet. Der skal hun været noget ældre

Anmeld

2. marts 2009

Honningblomst

For mig handler det her som alt andet med børn ikke om alder men behov...er behovet der for en computer på værelset, så får de det...Bertram fik da han var 3 år og det var passende...nu har de tore en bærbar hver og den lille en stationær...
Knus Eva..som synes en computer er en rigtig god ting og noget som skal introduceres så tidligt som muligt og inkluderes som en naturlig del.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.