Erfaringer med fornemmelsen af graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2011

1012lmp

christina92 skriver:

Jow vil mene det passer ganske udemærket. Nu der heldigvis heller ikke så længe til jeg skal teste. Testede i går morges, fordi jeg simpelthen havde sådan en kvalme efter min morgenmad, og det havde stået på et par dage, så kæresten synes vi skulle teste, men den var selvf negativ.

Men jeg krydser stadig fingre. Opleve du også hovedpine i starten af din graviditet?

Det med hovedpine kan jeg faktisk ikke huske må jeg indrømme... Men ja der er ikke andet for end at vente med at teste det er jo ikke alle der kan teste før tid..! men ventetiden er bae så hammer lang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Det med hovedpine kan jeg faktisk ikke huske må jeg indrømme... Men ja der er ikke andet for end at vente med at teste det er jo ikke alle der kan teste før tid..! men ventetiden er bae så hammer lang..

Bare i orden

Jae tiden er lang, men igen nu der jo kun en uges tid til jeg ved om jeg er købt eller solgt

Anmeld

24. oktober 2011

1012lmp

christina92 skriver:

Bare i orden

Jae tiden er lang, men igen nu der jo kun en uges tid til jeg ved om jeg er købt eller solgt

Det er jo det.. og ellers er det jo bare op på hesten igen.. det er jo ikke sikkert det lige sker første gang...

Anmeld

24. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Det er jo det.. og ellers er det jo bare op på hesten igen.. det er jo ikke sikkert det lige sker første gang...

Nej præcis, det vil da være mere held end meget andet hvis det lykkedes i første omgang. Ved jo ikke engang i mine p-piller er ude af kroppen endnu.

Men føler mig faktisk, mod min egen forventning, ret så afklaret med at måske er der en spire og måske er der ikke. Små forventninger giver vel også mindre skuffelse. Så det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.