Erfaringer med fornemmelsen af graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Muffinmus

i alle de forums jeg har været i de sidste 3-4 år  er der HVER måned 5-10 piger der er hundrede på at NU må der være en spire fordi de synes selv de har alle symptomerne  og de bliver lige skuffede hver gang mens kommer:-)

Men jo, man kan sagt have en 6 sans når den endelig er der, det havde jeg helt sikkert med min søn, ikke helt med min datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Tja tror bare det er et kvinde instinkt... Ved det ikke...

men Det er svært når man tror man har symptomer... Men hvis du ser bort for wannabe kvalme og ømme bryster... men har mens smerter på de helt forkerte tidspunkter så er den der

Så krydser jeg fingre for mens smerter på de forkerte tidspunkter

Anmeld

14. oktober 2011

1012lmp

christina92 skriver:

Så krydser jeg fingre for mens smerter på de forkerte tidspunkter

Haha ja gør det... Kommer de en uge inden forventet mens er det jo ikke helt normalt Jeg har i hvert fald ikke været i tvivl

Anmeld

14. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Haha ja gør det... Kommer de en uge inden forventet mens er det jo ikke helt normalt Jeg har i hvert fald ikke været i tvivl

uha.. så gør der jo kun lidt over en uge før der kan begynde at ske noget...  Synes man bliver hel rundt på gulvet af al den spænding og glæde man har inde i kroppen samtidig med at man er bange for at håbe på for meget.

Anmeld

14. oktober 2011

1012lmp

christina92 skriver:

uha.. så gør der jo kun lidt over en uge før der kan begynde at ske noget...  Synes man bliver hel rundt på gulvet af al den spænding og glæde man har inde i kroppen samtidig med at man er bange for at håbe på for meget.

Ja det er spændene... Men når så mens kommer så går de næste 14 dage til ÆL bare sååå langsomt fordi man håber endnu engang...

Det er lidt en ond cirkel men lige pludselig så er den der

Anmeld

14. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Ja det er spændene... Men når så mens kommer så går de næste 14 dage til ÆL bare sååå langsomt fordi man håber endnu engang...

Det er lidt en ond cirkel men lige pludselig så er den der

Det kan jeg godt forestille mig! Håber jeg slipper for den vente tid..

Det bliver heller ikke nemmere af at min kæreste er virkelig ikke tror på det kan lade sig gøre før jeg står med en knald positiv test i hånden..

Anmeld

14. oktober 2011

1012lmp

christina92 skriver:

Det kan jeg godt forestille mig! Håber jeg slipper for den vente tid..

Det bliver heller ikke nemmere af at min kæreste er virkelig ikke tror på det kan lade sig gøre før jeg står med en knald positiv test i hånden..

Haha tror bare mænd er sådan

Anmeld

21. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Nu havde du jo nævnt det der med mens smerter på de forkerte tidspunkter..... Jeg forventer mens omkring d. 26-28, men har allerede nu de der "niv"/ krampe ligende fornemmelser i maven..

Er det bare noget jeg bilder mig ind? Det selvf ikke til at sige, men er det ikke tidligt?

Sætter hvertfald ikke forventningerne for højt endnu, men et eller andet følels anderledes end det plejer.

Anmeld

23. oktober 2011

1012lmp

christina92 skriver:

Nu havde du jo nævnt det der med mens smerter på de forkerte tidspunkter..... Jeg forventer mens omkring d. 26-28, men har allerede nu de der "niv"/ krampe ligende fornemmelser i maven..

Er det bare noget jeg bilder mig ind? Det selvf ikke til at sige, men er det ikke tidligt?

Sætter hvertfald ikke forventningerne for højt endnu, men et eller andet følels anderledes end det plejer.

Jamen om det er noget du bilder dig ind kan jeg jo ikke svare dig på

men det er fuldstændig sådan jeg har haft det.... Og jeg havde det allerede et par dage efter befrugtningen så vil ikke sige det er tidligt... Det starter vel så snart ægget har sat sig fast vil jeg tro og det er jo ca 1 uge efter ÆL... Så det passer vel meget godt... eller?

Anmeld

23. oktober 2011

christina92

1012lmp skriver:

Jamen om det er noget du bilder dig ind kan jeg jo ikke svare dig på

men det er fuldstændig sådan jeg har haft det.... Og jeg havde det allerede et par dage efter befrugtningen så vil ikke sige det er tidligt... Det starter vel så snart ægget har sat sig fast vil jeg tro og det er jo ca 1 uge efter ÆL... Så det passer vel meget godt... eller?

Jow vil mene det passer ganske udemærket. Nu der heldigvis heller ikke så længe til jeg skal teste. Testede i går morges, fordi jeg simpelthen havde sådan en kvalme efter min morgenmad, og det havde stået på et par dage, så kæresten synes vi skulle teste, men den var selvf negativ.

Men jeg krydser stadig fingre. Opleve du også hovedpine i starten af din graviditet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.