Kom i til at lave "stort" under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Darling<3

Camulla skriver:

Jeg fik lavemant (det mest skrækkelige jeg har været udsat for næsten... Øv øv og så samtidig med veer!) og lavede ikke under fødslen. Det føltes dog som om jeg skulle, men det skulle jeg ikke. Jeg havde IKKE været ligeglad med at lave under fødslen, som andre skriver at de ville have været, men overvejer dog at springe over lavement her næste gang og så hellere lave under fødslen, så ubehageligt syntes jeg det var, med det lavement Og især når man mand sad lige uden for døren og kunne høre det hele He he  

Var det ligefrem skrækkeligt??

Gør det ondt at få lavement??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

smask

Ved den første : fik jeg ingenting og havede heller ikk uheld..

venter nr 2.. og håber på ingen uheld der.. for vil gerne i vand...

Anmeld

14. oktober 2011

Camillee

jeg fik ingenting men havde også diare' det meste dagen, så det var ikke nødvendingt (: 
og lavede ingen uheld under fødselen.

Anmeld

14. oktober 2011

bullerbassen

Fik heller ikke lavement, men havde tømt mig sig inden. Og lavede ikke uheld

Anmeld

14. oktober 2011

Frk.S

Jeg fik lavement, men kunne ikke holde det inde helt så længe som jeg gerne skulle fordi veerne var så stygge.

Så jeg havde også uheld under fødslen - af flere omgange. Det var min store skræk (eller en af dem), og det var da også temmelig pinligt i starten (bl.a. også fordi der var SÅ mange mennesker på stuen, pga. min fødsel endte ret kompliceret) - men til sidst var jeg egentlig ret ligeglad.

Anmeld

14. oktober 2011

Clisolka

Jeg fik lavement da jeg blev sat i gang - om der skete uheld under fødslen alligevel? Har ingen ide.. Det var jeg ikke så bange for, for det sker rigtig tit, så det er ikke noget de ikke har set før 

Anmeld

14. oktober 2011

Camulla

Honey<3 skriver:

Var det ligefrem skrækkeligt??

Gør det ondt at få lavement??

Nej, det gør ikke ondt og synes det er lidt svært at forklare hvorfor det ikke er spor behageligt, kan heller ikke rigtig huske det, men kan bare huske at jeg syntes det var skrækkeligt! At det bare sådan væltede ud og larmede og når man så samtidig havde veer... puha da...  

Anmeld

14. oktober 2011

Nolle

jeg fik ingenting - skulle på wc HVER dag jeg hade en vee' ind til der ikke var mere. så der var igen uhæld ved mig.

Anmeld

14. oktober 2011

1012lmp

1 Gang fik jeg ingenting men det kom helt naturligt et par timer inden jeg fødte... Det siges det er helt normalt at det kommer af sig selv inden fødslen... kroppen tømmer sig ligesom for at det ikke skal ske under fødslen...

2 Gang vil jeg lavement men der kom intet da jeg havde drukket amerikansk olie kort inden fødsel så var tømt

Ingen uheld nogen af gangene.

Anmeld

14. oktober 2011

FrkLarsen

Anonym skriver:

Fik i lavement, og kom i til at gøre det alligevel? eller fik i intet?

Har hørt det er meget normalt, men er lidt nervøs for det, så ville gerne høre hvor mange der har haft et lille uheld .

God weekend tøsser.. 

Fik ingen lavment, dog kom der en kugle! Haha!

Jeg synes egentlig ikke at det var pinligt, jeg bemærkede det ikke selv, fik det først at vide efter fødslen af min søster 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.