Kom i til at lave "stort" under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Fik i lavement, og kom i til at gøre det alligevel? eller fik i intet?

Har hørt det er meget normalt, men er lidt nervøs for det, så ville gerne høre hvor mange der har haft et lille uheld .

God weekend tøsser.. 

Jeg fik ikke lavement .. Og ja lavede stort .. Heheh .

Det er jo noget der sker rigtig tit så syns ikke det var pinligt eller noget .. Det tænker man altså sleet ikke på når man er i gang med at føde .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Fik i lavement, og kom i til at gøre det alligevel? eller fik i intet?

Har hørt det er meget normalt, men er lidt nervøs for det, så ville gerne høre hvor mange der har haft et lille uheld .

God weekend tøsser.. 

Jeg fik lavement og ingen uheld under fødslen... Hvis det skulle komme, så kan de hurtigt finde et bækken man kan aflevere det i... 

Når man får lavement, tømmer man jo helt ud... 

Jeg måtte på bækkenet under presseveerne da jeg følte trang til at tisse, kom aldrig af med noget... 

Anmeld

14. oktober 2011

Mor Christa

Jeg fik ikke noget, for da de endelig ville beholde mig på sygehuset, var jeg allerede 9 cm åben, så jeg nåede aldrig at få det, selvom jeg havde sagt fra start, at jeg VILLE ha' det, fordi jeg netop ikke ville ligge og lave stort foran en masse mennesker!!!
Men, jeg nåede det ikke, og jep - jeg kom til at lave en pølle foran 2x JM, en SP og min kæreste - og det værste var, at jeg lå på alle 4 mens jeg lavede stort (det var dog kun en lille én hehe)
men i siituationen var jeg VIRKELIG ligeglad..
men lidt sjovt og pinligt at tænke tilbage på.. ;P

Anmeld

14. oktober 2011

132319

Jeg fik lavement begge gange og jeg lavede ikke stort

Anmeld

14. oktober 2011

Prinsessens'Mor<3

Jeg fødte i vand og havde fået lavement inden jeg kom i, men ved faktisk ikke om jeg havde et lille "uheld"..

Men tro mig det var noget af det jeg var messt bange for skulle ske, og når folk sagde at det er man skide ligeglad med når man først er der, troede jeg ikke på, men det var jeg..

Men jeg havde sat mig ned og snakket med min kæreste om de ulækre ting og sager der kan ske under en fødsel og inten fandt han sig idet ellers måtte han gå.. Men vi aftalte han skulle blive ved mit hoved så han ikke skulle se evt. ting.. Men under fødslen kunne han ikke lade være med og se da hovedt var ude, og intet af alt det ulækre har ødelagt at det var et stort øjeblik for os begge..

Anmeld

14. oktober 2011

Laulund87

Ja jeg fik lavement, men det virkede ikke.. Lad os bare sige det sådan

Anmeld

14. oktober 2011

Bryndis

Jeg fik lavement og lavede stadig en lille en under fødslen.

Anmeld

14. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg fik laumant (staves) men lavede ikke under fødslen.

Anmeld

14. oktober 2011

Camulla

Jeg fik lavemant (det mest skrækkelige jeg har været udsat for næsten... Øv øv og så samtidig med veer!) og lavede ikke under fødslen. Det føltes dog som om jeg skulle, men det skulle jeg ikke. Jeg havde IKKE været ligeglad med at lave under fødslen, som andre skriver at de ville have været, men overvejer dog at springe over lavement her næste gang og så hellere lave under fødslen, så ubehageligt syntes jeg det var, med det lavement Og især når man mand sad lige uden for døren og kunne høre det hele He he  

Anmeld

14. oktober 2011

Gaia

Min tømte sig selv derhjemme..total diarre * 2 :/ havde et meget lille uheld under fødslen. Ikke noget vildt. De tørrede detbare væk og sagde at det sker næsten altid så det skulle jeg ikke tænke på. Og det gør man sku egentlig heller ikke trust me

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.