Kom i til at lave "stort" under fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

AndreasMor84

Ikke under selve fødslen.. jeg fik lavement inden, men fordi jeg fik en ve inden jeg kom på toilettet, kom der lidt ud inden men det ragede mig en papand og JM fjernede bare papiret med det samme.. de ser det jo hver dag, så jeg var ret ligeglad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Deka11

Fik i lavement, og kom i til at gøre det alligevel? eller fik i intet?

Har hørt det er meget normalt, men er lidt nervøs for det, så ville gerne høre hvor mange der har haft et lille uheld .

God weekend tøsser.. 

Jeg fik lavement, men jeg var åbenbart ikke blevet tømt ordentlig...  Havde nemlig desværre et uheld, da presseveerne startede.  Men jeg tror godt nok ikke, at det er noget du skal tænke over. De har jo prøvet det en masse gange, så det tænker de nok slet ikke over længere.  

Anmeld

14. oktober 2011

maria_wlt

Bryndis skriver:

Jeg fik lavement og lavede stadig en lille en under fødslen.

Det samme her...

Og var/er total ligeglad med det

Anmeld

14. oktober 2011

DitteFisk

Jeg fik lavment, men tror nok der kom en lille smule ekstra ud ved presseveerne.. lagde ikke helt mærke til det, de tørrede det bare væk.. Det var i hvert fald ikke en fast pølle xD åh gud.. the joy of giving birth...!

Anmeld

14. oktober 2011

Bryndis

maria_wt skriver:

Det samme her...

Og var/er total ligeglad med det

Ja det er noget der følger med i nogle tilfælde og jeg er også ligeglad med det. Der er ikke én eneste der tænker på det bagefter når babyen først er kommet ud

Anmeld

14. oktober 2011

Loa

Jeg fik intet lavement eller klyx (ved ikke om det er det samme)

Men der skete ingen uheld alligevel Heldigvis....

Anmeld

14. oktober 2011

jacqueline84

Jeg fik ikke lavement, men ingen uheld Jeg var meget ked af jeg ikke kunne få det, da jeg var 9 cm åben da jeg kom ind på fødestuen. Og tro mig jeg tænkte meget på det! Jeg kunne i lang tid ikke presse ordentlig fordi jeg netop var så opmærksom på der ikke skulle komme nået, da det føltes som om jeg skulle på toilettet. frygteligt! 

Anmeld

14. oktober 2011

komodo

Jeg havde et uheld under min første fødsel, men var midt i pressefasen så var forbavsende ligeglad

med nummer to kom der ingenting og heller ikke med nummer tre der var kejsersnit.

Har aldrig prøvet at få et lavement

Anmeld

14. oktober 2011

MaleneJensen

Fik ikke noget og tror heller ikke jeg havde noet uheld, det fortalte de ingen ting om hvertfald og min familie har heller ikke sagt noget om det så tror det ikke

Anmeld

14. oktober 2011

CA

Fik lavment, og havde så vidt jeg ved ingen uheld. Men tissede på gulvet og i sengen - skønt at komme af med Jeg var fuldstændig ligeglad da det skete, og sådan tror jeg også de fleste der kommer til at pølle har det. Dine tanker er et helt andet sted. 
Jordemødrene er SÅ vant til at det sker! De har endda en lille si klar ved badekaret, hvis det skulle ske der 

God fødsel! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.