er jeg gammeldags ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Corn

LilleLene skriver:

Ja, er jeg gammeldags ?
jeg vil ikke have kønnet at vide, for jeg syntes ikke der er noget spænding over det, heller ikke for dem der sidder derhjemme og venter på svar
hmm har I fået kønnet at vide, og hvad har været godt ved det

Vi ville ikke vide det de første to gange, men tredje gang fik vi det at vide, da jeg ikke gad vaske alt det udprægede drengetøj hvis det blev en pige...

Det blev endnu en skøn dreng, så jeg drønende hjem og begyndte at vaske fra en ende af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

LilleLene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej det synes jeg ikke du er. Jeg ville heller ikke vide det, men manden ville rigtig gerne - noget med tilknytning og sådan.

Så derfor gik jeg med til det fordi jeg kunne mærke det betød en hel del for ham, og vi nok alligevel skulle have nogle scanninger hvor man måske kunne se det.

Desværre, for mig. Synes nemlig en del af spændingen er gået af det. Men vi holder det så til de nærmeste venner og familie.

Så jeg kan sagtens følge dig. Jeg ville ønske jeg ikke vidste det, men nu blev det sådan. 

min kæreste vil også gerne vide det
Og han mener han sagtens kan holde kæft med det hvis han får det at vide og jeg ikke gør.... meeeen jeg har godt nok min tvivl

Anmeld

14. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleLene skriver:

min kæreste vil også gerne vide det
Og han mener han sagtens kan holde kæft med det hvis han får det at vide og jeg ikke gør.... meeeen jeg har godt nok min tvivl

Se der var det at jeg slet ikke kunne holde tanken ud om, at han skulle vide det, og ikke jeg. Hehe 

Han er så godt nok også den der har haft sværest ved at tie med det. Så det var aldrig gået her. 

Anmeld

14. oktober 2011

LilleLene

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Se der var det at jeg slet ikke kunne holde tanken ud om, at han skulle vide det, og ikke jeg. Hehe 

Han er så godt nok også den der har haft sværest ved at tie med det. Så det var aldrig gået her. 

Vi skal godt nok også have snakket det igennem, for jeg vil virkelig bare ikke vide det   
Det er også bare svært for mig at skulle sige nej til ham, omkring dette, da han ikke var ligeså begejstret for graviditeten som jeg var

Anmeld

14. oktober 2011

Clisolka

Gammeldags? Nej, absolut ikke  Der er lidt spænding ved ikke at vide kønnet før fødslen. 

Vi valgte at få kønnet at vide til MD-scanningen. Vi kunne ikke holde nysgerrigheden ud!  Måske vi vælger ikke at få kønnet at vide, hvis der bliver en næste gang 

Anmeld

14. oktober 2011

.....

Du er overhovedet ikke gammeldags..

Når jeg bliver gravid vil jeg heller ikke vide kønnet, synes det er "sjovere" at vente på hvad der kommer ud efter 9 måneder...

Så er bliver der ikke nogen køns scanninger, selvom jeg normalt er så nysgerrig med så mange ting

Anmeld

14. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleLene skriver:

Vi skal godt nok også have snakket det igennem, for jeg vil virkelig bare ikke vide det   
Det er også bare svært for mig at skulle sige nej til ham, omkring dette, da han ikke var ligeså begejstret for graviditeten som jeg var

Tag en rigtig god snak. Det er vigtigt. Hvordan har han det med graviditeten nu?Vi fik først kønnet at kende da jeg var ca 24 uger henne. Vi havde fået et hint til MD, men uden at bede om det. Synes ihvertfald det var skønt, først at finde ud af det sent. Så var det ikke helt så slemt. 

Anmeld

14. oktober 2011

1000Ben

LilleLene skriver:

Ja, er jeg gammeldags ?
jeg vil ikke have kønnet at vide, for jeg syntes ikke der er noget spænding over det, heller ikke for dem der sidder derhjemme og venter på svar

Jeg har fået kønnet af vide på begge mine børn (dreng og pige) Men fortryder faktisk lidt at jeg fik det af vide på nr. 2. Jeg trak den længe ved dem begge, men havde så svært ved at forberede deres ankomst i kun neutrale farver, at jeg valgte at få kønnet. Hvis vi skal have nr. 3 vil jeg 100 % sikkert IKKE vide det, da jeg har alt til både dreng og pige nu og jeg vil som du skriver, gerne have den spænding med som følger når kan ikke kender kønnet... 

Knus

1000Ben

Anmeld

14. oktober 2011

CmarianN

LilleLene skriver:

Ja, er jeg gammeldags ?

Vi har valgt fra at vide kønnet. Den beslutning er jeg mere end tilfreds med.

Hvis jeg vidste kønnet tror jeg ikke, at jeg kunne styre min købelyst.

Desuden synes jeg lige som dig, at der er langt mere overraskelse/spændning ved/under/efter fødslen når kønnet er ukendt.

Mange har dog "brokket" sig over VI ikke ville vide det, for de ville da gerne vide hvad VI venter os! Det kan jeg da ikke tage seriøst 

Anmeld

14. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg var 15 da jeg blev gravid, 16 da jeg fødte. Så jeg fik det afvide så jeg kunne købe ting efter hvad køn det var, da jeg jo ikke tjente andet end 1000-1500 om måneden på det tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.