vi var helt enige om at vi ikke ville vide kønnet da jeg var gravid.
så vi fandt først ud af, at vi havde fået en skøn lille søn, da jeg havde født 
det var en FANTASTISK oplevelse at ligge der helt udmattet efter fødslen og få den store overraskelse afvide!
Og så var det vildt fedt da vi endelig kunne ringe/sms´e rundt, at vi nu var forældre til en lille dreng 
Begge vores familier syntes at det var skønt at vi ikke ville vide kønnet! de ville allesammen gerne gemme den overraskelse til når det lille menneske var født
og jeg syntes at det var vildt sjovt at gå hele graviditeten igennem og høre på folks bud ang kønnet 
det sjove er at nærmest hele familien var helt sikker på at det blev en dag (undtagen et par stykker) og det var jo så rent faktisk en dreng 
Af rent praktiske årsager, vil jeg også sige at vi SAGTENS kunne købe ind til den lille... hele børneværelset stod klart, med både tøj, sengetøj osv osv. og det var IKKE beige og hvidt det hele.. man kan få så mange multi farver som går rigtig fint til begge køn - det gode er så også at vi til næste barn har alt i start kit! 
så NEJ jeg synes bestemt ikke at man er gammeldags hvis man ikke vili vide kønnet! 
Anmeld