LilleLene skriver:
Ja, er jeg gammeldags ?
jeg vil ikke have kønnet at vide, for jeg syntes ikke der er noget spænding over det, heller ikke for dem der sidder derhjemme og venter på svar
hmm har I fået kønnet at vide, og hvad har været godt ved det
Gammeldags, nej det synes jeg ikke overhovedet:0) Det er jo helt op til en selv:0)
Jeg har tre børn og har fået det at vide ved alle tre gange. Men kun til den alm MD scanning så har haft det sådan at ja de sagde det, men det kan jo være det bliver noget andet, lad os se til fødslen, men det har passet alle tre gange:0)
1. gang var fordi jeg blev gravid ved et one night stand og var helt alene om det hele,og havde brug for et holde punkt og det at vide kønnet og kunne forberede mig osv det betød meget for mig.
2. gang ville jeg og min mand vide det, da vi bare var så nysgerrige, og for at vide om vi skulle sælge Asta's tøj og erstatte med drengetøj.
3. gang, ej vi måtte bare vide det igen, og da Anton var 3 mdr da jeg stod med positiv test, var det rart at vide om der skulle købes løserødt eller om vi kunne genbruge. Og det blev en dreng igen:0)
Jeg har aldrig fortrudt at få det at vide, og det har intet ved fødslen ødelagt. Kønnet synes jeg ved fødslen er det mindst vigtige, for mig har det været at se barnet, at vide at det var okey osv, så skidt med kønnet om jeg har vidst det eller ej:0)
Anmeld