Så kom klumpen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Tak skal i have allesammen, i er bare så søde, jeg glæder mig til at starte op igen om en uges tid,

Jeg ved godt jeg burde være tilfreds, da jeg allerede har en datter, når der er nogle der slet ikke kan. Men jeg kan bare ikke forstå det skal være så svært, når vi allerede har en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg har selv lige mistet. Og mandag kom klumpen ud. Havde det præcis som dig. Det var jo vores lille skat. Den klump skulle have været blevet til vores ØNSKEBEBS NR.1 - Som bare ksulle skylles ud i toilettet.
Jeg havde tørret ig med meget papir hvorfor der lå meget i toiletkummen. DA jeg ville rejse mig kom klumpen ud.. Jeg tog noget nyt papir og tog den op. Ja jeg studerede den... Den var meget anderledes end hvad jeg troede. Jeg troede faktisk bare det ville være en klat slim/blod. JEg smed den i toilettet igen og jeg sagde: Farvel min lille skat... Orh ha... Billedet i mit hoved giver mig kuldegys og tårer i øjnene. Men er sikker på i den lange ende, at det giver med bedre mulighed for at bearbejde vores sorg.. - Min kæreste så den også...

Jeg håber i finder ud af noget og at jeres drøm om en spire, der bliver til jeres baby går i opfyldelse.

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg har selv lige mistet. Og mandag kom klumpen ud. Havde det præcis som dig. Det var jo vores lille skat. Den klump skulle have været blevet til vores ØNSKEBEBS NR.1 - Som bare ksulle skylles ud i toilettet.
Jeg havde tørret ig med meget papir hvorfor der lå meget i toiletkummen. DA jeg ville rejse mig kom klumpen ud.. Jeg tog noget nyt papir og tog den op. Ja jeg studerede den... Den var meget anderledes end hvad jeg troede. Jeg troede faktisk bare det ville være en klat slim/blod. JEg smed den i toilettet igen og jeg sagde: Farvel min lille skat... Orh ha... Billedet i mit hoved giver mig kuldegys og tårer i øjnene. Men er sikker på i den lange ende, at det giver med bedre mulighed for at bearbejde vores sorg.. - Min kæreste så den også...

Jeg håber i finder ud af noget og at jeres drøm om en spire, der bliver til jeres baby går i opfyldelse.

hvor er det rart at hører andre også har stået i min sitaution og gjort det samme, det simpelthen frygteligt. tak for dit svar, håber også på alt det bedste for jer

Anmeld

13. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

hvor er det rart at hører andre også har stået i min sitaution og gjort det samme, det simpelthen frygteligt. tak for dit svar, håber også på alt det bedste for jer

Velbekomme.. Og tak..

Anmeld

13. oktober 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hmmm jeg har tænkt meget over om jeg skulle være anonym eller ej, for egntlig burde jeg bare stå frem, men det valgte jeg så alligevel ikke at gøre, da jeg er meget usikker på min fremtid med barn osv.

Måske nogle ved hvem jeg er, men så hold mig lige anonym ik?

Meeeeen

Vi har nu prøvet i 7 mdr. vi blev gravid i første forsøg med tvillinger Lykke... Men lyken vare kort for i uge 8-9 stykker mistede vi og siden da ydereligere 5 gange nu. Idag kom "klumpen" så, og jeg fange mig selv i at sidde og kigge lidt på den, ja undskyld den klamme detalje, men jeg kunne slet ikke lade vær med at tænke på at denne lille klump, kunne havde været vores lille guldklump og så læste jeg også lige frk. J(tror jeg hun hedder) havde lavet en fantastisk fødselsberetning og måtte lige sidde og fælde en tåre for mig selv

Åh jeg synes det er så hårdt, jeg har en tid til samtale den 27 november, for at finde ud af hvad vi skal gøre, men jeg håber inderligt at vi bliver gravide inde den tid, så vi kan se et hjerte blink istedet for en lang behandling ...

Undskyld mit øv indlæg, havde bare brug for at komme ud med det, tak fordi i læste med

Det gør mig simpelthen så ondt. Jeg har aldrig prøvet det, så jeg kan hverken sige noget klogt eller trøstende, men du får verdens største kram i stedet

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Det gør mig simpelthen så ondt. Jeg har aldrig prøvet det, så jeg kan hverken sige noget klogt eller trøstende, men du får verdens største kram i stedet

Tak skal du have, og mange gange tillykke med den lille, hun ser fantastsk ud

Anmeld

14. oktober 2011

Chevro

I får mange tanker herfra - håber det bedste for jer fremover

Malene

Anmeld

14. oktober 2011

Lilje82

14. oktober 2011

Nessie

Det er da også ubeskriveligt hårdt at miste så mange gange.
Håber at I snart får jeres ønskebarn nr. 2.

Og selv om man har ét barn i forvejen, bliver ønsket om barn 2 ikke mindre. Måske snarere tværtimod, for nu ved man jo hvad det betyder for én at få et barn.

Anmeld

14. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det er da også ubeskriveligt hårdt at miste så mange gange.
Håber at I snart får jeres ønskebarn nr. 2.

Og selv om man har ét barn i forvejen, bliver ønsket om barn 2 ikke mindre. Måske snarere tværtimod, for nu ved man jo hvad det betyder for én at få et barn.

Ja det er rigtig, jeg får bare så dårlig samvittighed alligevel over at klynke over det, når der er nopgle der slet ikke har fået deres nummer 1 og der er jeg jo bare vild heldig og burde være tilfreds, men vi vil bare så gerne have en stor børne folk, men det bliver nok kun til en mere, for det er hårdt at gennem gå alt dette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.