Så kom klumpen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hmmm jeg har tænkt meget over om jeg skulle være anonym eller ej, for egntlig burde jeg bare stå frem, men det valgte jeg så alligevel ikke at gøre, da jeg er meget usikker på min fremtid med barn osv.

Måske nogle ved hvem jeg er, men så hold mig lige anonym ik?

Meeeeen

Vi har nu prøvet i 7 mdr. vi blev gravid i første forsøg med tvillinger Lykke... Men lyken vare kort for i uge 8-9 stykker mistede vi og siden da ydereligere 5 gange nu. Idag kom "klumpen" så, og jeg fange mig selv i at sidde og kigge lidt på den, ja undskyld den klamme detalje, men jeg kunne slet ikke lade vær med at tænke på at denne lille klump, kunne havde været vores lille guldklump og så læste jeg også lige frk. J(tror jeg hun hedder) havde lavet en fantastisk fødselsberetning og måtte lige sidde og fælde en tåre for mig selv

Åh jeg synes det er så hårdt, jeg har en tid til samtale den 27 november, for at finde ud af hvad vi skal gøre, men jeg håber inderligt at vi bliver gravide inde den tid, så vi kan se et hjerte blink istedet for en lang behandling ...

Undskyld mit øv indlæg, havde bare brug for at komme ud med det, tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

AnneP

Kan slet ikke give dig et stort nok kram!

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Læs du bare af søde ven.
Og så får du lige et kæææmpe trøsteknus.
Jeg vil tænde et lys for dig iaften og sende 1000 positive tanker afsted ud i æteren, og håbe at det snart lykkes for jer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

AnneP skriver:

Kan slet ikke give dig et stort nok kram!

Tak skal du have

Anmeld

13. oktober 2011

MorDk

Knuuuuuus .... det er bare unfair!!

Tanker herfra!!

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Læs du bare af søde ven.
Og så får du lige et kæææmpe trøsteknus.
Jeg vil tænde et lys for dig iaften og sende 1000 positive tanker afsted ud i æteren, og håbe at det snart lykkes for jer.

Kærligst
Sussie

Tak skal du have, det ville betyde rigtig meget for mig

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Knuuuuuus .... det er bare unfair!!

Tanker herfra!!

Tak skal du have det varmer

Anmeld

13. oktober 2011

VIPpigen

Åhh, Det er uretfærdigt at man ikke kan få sin drømmebaby når det er. Men håber på der snart kommer en lille stork forbi hjemme ved jer. Mist ikke modet

Anmeld

13. oktober 2011

mortilflere

Jeg har selv siddet med klumpen , men jeg har en uddannelse der gør at jeg har set svin midste så vidste hvad jeg skulle se efter , og jeg vil sige dette hjælp mig vidre , lidt somom jeg fik dette afsluttet rigtigt og kunne efter et par dage se fremad...

Men man skal gi sig selv lov til at være ked , og det er jo ikke fordi man ikke glæder sig på andres vejne man er bare ked af  det deres lykke bringer op i en , og det er sg kun naturligt , jeg ville mere være bekymret for dig hvis du var kold i røven 

Jeg venter nu nr 3 efter klumpen kom 

Anmeld

13. oktober 2011

Camillos

Alt lykke til dig fremover, det er okay at blive ked og føle noget, det er der mange af os herinde der kender til 

, for at du om snart gennemgår en problemfri graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.