Åh gud en svær beslutning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Nemesis

Anonym skriver:

Det er en rigtig god ide! Men problemet er bare at der er meget skrappe krav til at komme ind på den uddannelse.. Bl.a. mindst 2 års erfaring fra bestemte specialer som fx. hjemmeplejen og pædiatri - og jeg orker bare ikke 2 år mere hvor jeg virkelig ikke gider det

Men tager som sagt spl. uddannelsen færdig, og hvem ved måske en dag jeg så har modet til at begynde den lange vej mod sundhedsplejerske. For det er en mulighed.

Ja jeg ved godt det er endnu to år, men tænkte at du jo kunne starte i hjemmeplejen. Det er jo et job og hvem ved om der er noget der hedder kvote 2 eller andet til den tid der gør at du kan komme ind :-)

Men jeg giver dig helt ret i, at hvis du ikke ønsker at arbejde med sygepleje så skal du ikke lade dig nøjes.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

betjenten skriver:

Livet er simpelthen for kort til at have et job man er ked af!!! Man bruger jo en del tid på det, og ja den kommer ikke igen... Personligt vil jeg hellere være arbejdsløs og glad, end have et job og være ked af det...

Jeg er enig med dig... Men man kan jo bare ikke gå arbejdsløs hele livet (ønsker jeg heller ikke) Og er så bange for at blive sendt ud i et sygeplejejob jeg bare IKKE gider....

Seriøst vil hellere gøre rent....

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

Ja jeg ved godt det er endnu to år, men tænkte at du jo kunne starte i hjemmeplejen. Det er jo et job og hvem ved om der er noget der hedder kvote 2 eller andet til den tid der gør at du kan komme ind :-)

Men jeg giver dig helt ret i, at hvis du ikke ønsker at arbejde med sygepleje så skal du ikke lade dig nøjes.

:-) Sisse

HVis der bliver en ledig stilling i hjemmeplejen har jeg egentlig større lyst til at søge dette end på et hospital.... Men stadig er det ikke lysten der driver værket lige nu

Vil ud og arbejde med børn, små børn, store børn, udvilingshæmmede - det er ligemeget! Bare IKKE på et hospital

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

jeg ville tage uddannelsen færdig og så bare søge andre job. Med en sygepleje udd må du da også være atraktiv i institutioner

Anmeld

13. oktober 2011

betjenten

Anonym skriver:

Jeg er enig med dig... Men man kan jo bare ikke gå arbejdsløs hele livet (ønsker jeg heller ikke) Og er så bange for at blive sendt ud i et sygeplejejob jeg bare IKKE gider....

Seriøst vil hellere gøre rent....

Selvfølgelig skal du da heller ikke gå arbejdsløs hele livet... Men ja, kan godt se hvad du mener... Og mon ikke du nok skal finde et job med børn  Nu ved jeg jo ikke hvor du kommer fra, men det lyder da bestemt ikke som en helt umulig opgave...

Håber det løser sig for dig, og ja rigtig meget held og lykke med at finde dit drømmejob

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

kirsti skriver:

jeg ville tage uddannelsen færdig og så bare søge andre job. Med en sygepleje udd må du da også være atraktiv i institutioner

Ja jeg håber da det kan være en fordel - fx på et bosted for udviklingshæmmede.....

men nu må vi se.

Jeg tager uddannelsen færdig selvom jeg IKKE er motiveret for at skrive BA!

Anmeld

13. oktober 2011

kirsti

Anonym skriver:

Ja jeg håber da det kan være en fordel - fx på et bosted for udviklingshæmmede.....

men nu må vi se.

Jeg tager uddannelsen færdig selvom jeg IKKE er motiveret for at skrive BA!

det vil da ihvert fald være dumt andet nu du er nået så langt og så har du noget at falde tilbage på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.