Sagen er den at jeg lige er gået igang med at skrive BA - jeg er uddannet sygeplejerske til januar, og skal jeg være helt bundærlig så gider jeg ikke være sygeplejerske alligevel!!!
Men nu tager jeg uddannelsen færdig mangler jo kun et par måneder....
Nu er der så slået en stilling op det sted jeg var i min lange praktik, og jeg tror der er OK med chance for at jeg ville få jobbet hvis jeg søgte - MEN jeg får næsten helt ondt i maven ved tanken om at skulle tilbage, ikke fordi jeg ikke kunne lide stedet - men jeg føler bare ikke det er mig, overhovedet det dér med sygepleje! (Og føler også lidt de er lidt "sure" på mig fordi jeg har sagt nej stort set hver gang de har ringet og spurgt om jeg ku ta en vagt - har sagt nej fordi jeg virkelig føler mig stresset med BA + barn og familie der skal hænge sammen)
Jeg burde vel søge den stilling, men for f...... Jeg orker det bare ikke!!!
Fortryder VIRKELIG at jeg ikke uddannede mig pædagog i stedet, jeg egner mig ikke til sygeplejefaget
Min plan var oprindeligt at jeg vil søge alle pædagogmedhjælperstillinger der er når jeg er færdig, og evt tage pædagogisk assistent uddannelse.. Jeg vil arbejde med RASKE børn! Jeg vil væk fra medicin, sygdom, osv osv. bliver skør i hovedet af det...
Hvad vil i anbefale mig?! (Ved godt det er mega svært at få job!) Men vil sgu næsten hellere gøre rent, ja alt andet en lige for tiden....

Anmeld