Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Ja det er for vildt! Har lige haft ringet til lægen og har fået en tid -dog først den 27. Puha det er altså lang tid til!! Ja test da! Måske der er sket et mirakel Åhh hvor er det vildt det her! Hopper og danser, men prøver stadig at holde roen! glæder mig sådan til manden kommer hjem!!
Ja det er for vildt! Har lige haft ringet til lægen og har fået en tid -dog først den 27. Puha det er altså lang tid til!!
Ja test da! Måske der er sket et mirakel
Åhh hvor er det vildt det her! Hopper og danser, men prøver stadig at holde roen!
glæder mig sådan til manden kommer hjem!!
Ja der er da godt nok lidt længe til.
Men håber det bedste for jer Hvor er det bare spændende. Kan godt forstå at du er glad!
Kom gerne med en update efter lægebesøget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Ja der er da godt nok lidt længe til. Men håber det bedste for jer Hvor er det bare spændende. Kan godt forstå at du er glad! Kom gerne med en update efter lægebesøget
Jeg skal nok komme med opdate
efter min SA havde jeg positive teste helt indtil 11 dage efter...
Så det kan sagtens være rester.
men det kan også være den er der endnu, vent evt en uges tid mere og se om den bliver kraftigere eller svagere:-)
Anonym skriver: Ja! Tuder konstant for tiden Jeg laver en opdate så snart jeg ved mere
Ja! Tuder konstant for tiden
Jeg laver en opdate så snart jeg ved mere
Gør det
MariaE skriver: efter min SA havde jeg positive teste helt indtil 11 dage efter... Så det kan sagtens være rester. men det kan også være den er der endnu, vent evt en uges tid mere og se om den bliver kraftigere eller svagere:-)
Ja, det har jeg også læst mig til at man sagten kan efter SA. Jeg er ved slet ikke hvad jeg skal tænke om det hele
Håber på det bedste uden at forvente for meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128