Stadig gravid? Forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

Miss Church

Anonym skriver:

Hej piger!

Sagen er den at jeg i sidste uge testede positiv (jubii!) men allerede 2 dage senere begynder jeg at bløde, ikke bare som i pletblødning, men som kræftig mens 

Jeg tænker, "nå så skulle det ikke være denne gang alligevel" Men nu sidder jeg så her en uge efter min blødning med en knald positiv test (Ville bare prøve for sjov) Er godt nok forvirret! kan det passe? tør slet ikke håbe på det! Eller er det bare fordi der stadig er hormoner i min krop?

Nogen der har prøvet noget ligende?

Gud hvor er det vildt! Håber den stadig sidder i din lille mave 

Jeg tænkte faktisk på det her den anden dag, om det kunne lade sig gøre. Nu tror jeg da at jeg også bliver nødt til at tage en test efter SA/blødning hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hej piger!

Sagen er den at jeg i sidste uge testede positiv (jubii!) men allerede 2 dage senere begynder jeg at bløde, ikke bare som i pletblødning, men som kræftig mens 

Jeg tænker, "nå så skulle det ikke være denne gang alligevel" Men nu sidder jeg så her en uge efter min blødning med en knald positiv test (Ville bare prøve for sjov) Er godt nok forvirret! kan det passe? tør slet ikke håbe på det! Eller er det bare fordi der stadig er hormoner i min krop?

Nogen der har prøvet noget ligende?

Det kan sagtens passe. En del oplever at få deres mens. selv om de er gravide. Det er typisk når kroppen ikke har nået at omstille sig. 

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Gud hvor er det vildt! Håber den stadig sidder i din lille mave 

Jeg tænkte faktisk på det her den anden dag, om det kunne lade sig gøre. Nu tror jeg da at jeg også bliver nødt til at tage en test efter SA/blødning hihi

Ja det er for vildt! Har lige haft ringet til lægen og har fået en tid -dog først den 27.  Puha det er altså lang tid til!!

Ja test da! Måske der er sket et mirakel 

Åhh hvor er det vildt det her! Hopper og danser, men prøver stadig at holde roen!

glæder mig sådan til manden kommer hjem!!

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan sagtens passe. En del oplever at få deres mens. selv om de er gravide. Det er typisk når kroppen ikke har nået at omstille sig. 

Ja, den tanke har jeg også haft. Smed p-pillerne i sidste måned (Så jep, det var første forsøg) Så håber det bare er min krop der ikke kunne følge med! 

Anmeld

13. oktober 2011

minbaby

Hej

Vil ikke give dig falske forhåbninger men jeg prøvede noget lign. da jeg ventede mit 3 barn.

Da jeg var 6+1 begyndte jeg at styrtbløde. Ikke bare kraftigt men virkelig styrtbløde. Der kom store klumper med ud, og alle incl lægen var sikker på det var slut. Jeg blødte så rigtig meget i en uges tid og skulle så til kontrol scanning for at se om alt var ude.

Det var til alles store overraskelse at der lå en lille spire med flot bankende hjerte. Hun er i dag 1 år

Så jeg krydser fingre for at lykken også tilsmiler dig

Anmeld

13. oktober 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Ja, den tanke har jeg også haft. Smed p-pillerne i sidste måned (Så jep, det var første forsøg) Så håber det bare er min krop der ikke kunne følge med! 

Det tror jeg er grunden.  Bliv du ved at teste nogle gange, når nu du skal vente så længe på blodprøve. Ej hvor er det dejligt hvis det er sådan det hænger sammen! 

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

minbaby skriver:

Hej

Vil ikke give dig falske forhåbninger men jeg prøvede noget lign. da jeg ventede mit 3 barn.

Da jeg var 6+1 begyndte jeg at styrtbløde. Ikke bare kraftigt men virkelig styrtbløde. Der kom store klumper med ud, og alle incl lægen var sikker på det var slut. Jeg blødte så rigtig meget i en uges tid og skulle så til kontrol scanning for at se om alt var ude.

Det var til alles store overraskelse at der lå en lille spire med flot bankende hjerte. Hun er i dag 1 år

Så jeg krydser fingre for at lykken også tilsmiler dig

Mange tak! 

Det lyder meget som den blødning jeg har haft.. Hvor er det virkelig dejlig at høre de historier 

Håber jeg også sidder med lillesøster/lillebror i junimåned 

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det tror jeg er grunden.  Bliv du ved at teste nogle gange, når nu du skal vente så længe på blodprøve. Ej hvor er det dejligt hvis det er sådan det hænger sammen! 

Hihi.. du skal tro der skal testes!  Har stadig 11 teste i min skuffe!

Anmeld

13. oktober 2011

henh01

min svigerinde havde en blodansamling og gik til jævnligt kontrol under graviditeten - hun blødte meget i de første 4 mdr og i dag er min niece 2½ år

Jeg ville tage alle forholdsregler op ift en mulig graviditet - altså ingen alkohol p piller osv og så ville jeg ringe til lægen og få en tid til noget kontrol - evt en tryghedsscanning

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

min svigerinde havde en blodansamling og gik til jævnligt kontrol under graviditeten - hun blødte meget i de første 4 mdr og i dag er min niece 2½ år

Jeg ville tage alle forholdsregler op ift en mulig graviditet - altså ingen alkohol p piller osv og så ville jeg ringe til lægen og få en tid til noget kontrol - evt en tryghedsscanning

Du kan tro jeg holder igen og tager mine vitaminer  

Igen igen, det er virkelig dejligt at høre jeres gode historier! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.