Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Hihi.. du skal tro der skal testes! Har stadig 11 teste i min skuffe!
Hihi.. du skal tro der skal testes! Har stadig 11 teste i min skuffe!
Jeg tog 7, hehe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Du kan tro jeg holder igen og tager mine vitaminer Igen igen, det er virkelig dejligt at høre jeres gode historier!
Du kan tro jeg holder igen og tager mine vitaminer
Igen igen, det er virkelig dejligt at høre jeres gode historier!
Har du snakket med lægen?
Mange får tilbudt tryghedsscanninger - det kunne da berolige dig lidt med noget afklaring.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Jeg tog 7, hehe.
Lidt test-narkoman er man vel altid
henh01 skriver: Har du snakket med lægen? Mange får tilbudt tryghedsscanninger - det kunne da berolige dig lidt med noget afklaring.
Min læge har ferie hele næste uge, så har først fået tild den 27.
Kan man godt bare ringe til lægen og sige man vil have det, eller er det specielle klinikker man skal kontakte?
Anonym skriver: Min læge har ferie hele næste uge, så har først fået tild den 27. Kan man godt bare ringe til lægen og sige man vil have det, eller er det specielle klinikker man skal kontakte?
Jeg har ikke rigtig forstand på det, men kan du ikke prøve at få fat på lægen i dag elelr i morgen, indend e går på ferie, og få en henvisning til en gyn.? Så kan du få den tryghedsscanning mens din læge har ferie og så bibeholde tiden d. 27 evt
Anonym skriver: Lidt test-narkoman er man vel altid
Total. Jeg trode så jeg var blevet sindsyg. Kæmpede sindsygt længe, blev gravid i IVF, mistede ret hurtigt og 3 uger efter fik jeg en positiv test igen. Noget sagde mig det ikke var slut. Og så havde vi sørme klaret det selv.
henh01 skriver: Jeg har ikke rigtig forstand på det, men kan du ikke prøve at få fat på lægen i dag elelr i morgen, indend e går på ferie, og få en henvisning til en gyn.? Så kan du få den tryghedsscanning mens din læge har ferie og så bibeholde tiden d. 27 evt
jo det kunne være jeg skulle gøre det Det kunne da være dejligt at få lidt vished i denne her "rutjebane tur" jeg har været i den sidste uge!
Mange tak for hjælpen
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Total. Jeg trode så jeg var blevet sindsyg. Kæmpede sindsygt længe, blev gravid i IVF, mistede ret hurtigt og 3 uger efter fik jeg en positiv test igen. Noget sagde mig det ikke var slut. Og så havde vi sørme klaret det selv.
Årh hvor smukt! Får helt tåre i øjnene
Anonym skriver: Årh hvor smukt! Får helt tåre i øjnene
Hehe, hvem sagde hormoner ?
Men ja, det var kæmpestort.
Ej hvor jeg glæder mig til at høre godt nyt fra dig.
Ja! Tuder konstant for tiden
Jeg laver en opdate så snart jeg ved mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128