sælger ny bog: BABY – 100% naturlig uden tilsætning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. januar 2012

musse1

Lone Jakobsen skriver:

uh jeg tænker stadig lidt over det

synes den lyder meget spændende. men med forsendelse bliver det lidt for dyrt for mig.

det er helt okay, ja desværre er forsendelsen dyr, tror godt det kan gøres for 40 kr i porto som b brev. men ja bliver stadigvæk 190 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Lone Jakobsen

musse1 skriver:

det er helt okay, ja desværre er forsendelsen dyr, tror godt det kan gøres for 40 kr i porto som b brev. men ja bliver stadigvæk 190 kr.

ja lige præcis. og for en brugt bog er det en meget høj pris. men skriv endelig hvis du vælger at gå endnu længere ned

Anmeld

16. januar 2012

musse1

Lone Jakobsen skriver:

ja lige præcis. og for en brugt bog er det en meget høj pris. men skriv endelig hvis du vælger at gå endnu længere ned

den er slet ikke brugt, den er helt ny også derfor jeg ikke selv har kunne skrive så meget om den, men det var der en anden en som gjorde for nogle dage siden ..

Anmeld

16. januar 2012

Lone Jakobsen

musse1 skriver:

den er slet ikke brugt, den er helt ny også derfor jeg ikke selv har kunne skrive så meget om den, men det var der en anden en som gjorde for nogle dage siden ..

jaeh, ved det godt.... men uanset om den har været læst i eller ej, så er den ikke ny, og for mig er det mange penge at give for noget jeg ikke køber fra nyt.

kan godt se at du er gået langt ned i pris, men det er desværre stadig alt for dyrt.

håber du får den solgt til den ønskede pris.

Anmeld

16. januar 2012

musse1

Lone Jakobsen skriver:

jaeh, ved det godt.... men uanset om den har været læst i eller ej, så er den ikke ny, og for mig er det mange penge at give for noget jeg ikke køber fra nyt.

kan godt se at du er gået langt ned i pris, men det er desværre stadig alt for dyrt.

håber du får den solgt til den ønskede pris.

det er så helt okay, og takker, er helt sikker på den nok skal blive solgtm, håber du finder en til den pris du vil give 

Anmeld

19. januar 2012

musse1

23. januar 2012

musse1

solgt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.