sælger ny bog: BABY – 100% naturlig uden tilsætning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. januar 2012

musse1

musse1 skriver:

bogen: baby - 100 % naturlig uden tilsætning komplet guide til en sundbaby med grøn levestil

skrivet af Rebecca Persson hvor den er signeret  koster normalt 317 kr for bogen + forsendelsen så 367 kr. jeg for  ikke selv læst i den og kommer nok desværre heller ik til det, så derfor sælger jeg den.

sat ned til 150 kr nu  sender gerne men i betaler for den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

maisofie

må man spørge om hvorfor du slet ikke har brugt den. er den ikke så god eller ??

Anmeld

14. januar 2012

musse1

maisofie skriver:

må man spørge om hvorfor du slet ikke har brugt den. er den ikke så god eller ??

jo alser har lige kikket i den, og virker god, og der er også opskrifter i, men har svært ved og læse,  især når det er meget, så derfor har jeg ikke brugt den, så tænker jeg lige så godt kan sælge den.

så om indholdet er godt, kan jeg ikke sige. 

Anmeld

15. januar 2012

Lone Jakobsen

har du billeder af den?

Anmeld

15. januar 2012

musse1

Lone Jakobsen skriver:

har du billeder af den?

ja det har jeg, ved ikke hvorfor det ikke er kommet på, sådan nu burde der være et billede, som sagt aldrig brugt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Jeg har lige fået denne bog i gave af min mand, det er en fantastisk bog som faktisk fungere som et opslagsværk herhjemme nu.

Jeg bruger den når knægten er syg, når ti skal introducere ny mad, når vi skal begynde at give den lille nye kost tilskud, når vi skal købe nyt legetøj, når vi skal købe nyt tøj og når vi skal finde inspiration til mad til den lille.

Det er en bog med fokus på en hverdag uden for meget skod kemi som forfatteren af bogen siger det, det en bog som man altid har ved hånden og som gør stor nytte i et hjem hvor der bliver lagt væk på økologi og biodynamiske produkter, et hjem hvor man tænker over hvad det er for nogen ting man omgås til hverdag og hvor der er problemkemi involveret.

Jeg kunne ikke forestille mig ikke at have denne bog i mit hjem.

Anmeld

15. januar 2012

musse1

Fru Skovrup skriver:

Jeg har lige fået denne bog i gave af min mand, det er en fantastisk bog som faktisk fungere som et opslagsværk herhjemme nu.

Jeg bruger den når knægten er syg, når ti skal introducere ny mad, når vi skal begynde at give den lille nye kost tilskud, når vi skal købe nyt legetøj, når vi skal købe nyt tøj og når vi skal finde inspiration til mad til den lille.

Det er en bog med fokus på en hverdag uden for meget skod kemi som forfatteren af bogen siger det, det en bog som man altid har ved hånden og som gør stor nytte i et hjem hvor der bliver lagt væk på økologi og biodynamiske produkter, et hjem hvor man tænker over hvad det er for nogen ting man omgås til hverdag og hvor der er problemkemi involveret.

Jeg kunne ikke forestille mig ikke at have denne bog i mit hjem.

tak fordi du lige skriver hvad du bruger den til, og lidt om hvad den indholder , lyder nu som om du er rigtig glad for bogen, og hvor er det dog dejligt at hører, håber en anden også kan få glæde af den 

Anmeld

16. januar 2012

musse1

maisofie skriver:

var du intresseret ?

Anmeld

16. januar 2012

musse1

Lone Jakobsen skriver:

har du billeder af den?

har du set billedet? og er du intresseret ?

Anmeld

16. januar 2012

Lone Jakobsen

musse1 skriver:

har du set billedet? og er du intresseret ?

uh jeg tænker stadig lidt over det

synes den lyder meget spændende. men med forsendelse bliver det lidt for dyrt for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.