Min far er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Ihhh, hvor er det altså smart at det kan lade sig gøre at skifte køn, hvis man ikke er tilfreds og lykkelig som man er blevet skabt !

ja, det er smart

men jeg tror også det er en smertefuld proces - både fysisk OG psykisk (specielt det sidste)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

ja, det er smart

men jeg tror også det er en smertefuld proces - både fysisk OG psykisk (specielt det sidste)

Jamen både og til det sidste..

Kvinden som ikke finder sig tilpas i sin krop, går jo og tænker på hvor skønt det bliver at blive en mand, og ser frem til det.. Men bagefter kommer alle de fysiske smerter, kan du følge mig ?

Anmeld

12. oktober 2011

Mor-til-asta-09

ork hvad stod der til sidst?? stod der om han var blevet gravid eller ej??

Anmeld

12. oktober 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Jamen både og til det sidste..

Kvinden som ikke finder sig tilpas i sin krop, går jo og tænker på hvor skønt det bliver at blive en mand, og ser frem til det.. Men bagefter kommer alle de fysiske smerter, kan du følge mig ?

absolut, men det er jo ikke bare lige at få lov til at skifte køn! Man skal jo virkelig bevise at man er fanget i det forkerte køns krop for at få lov til at komme i betragtning til operation, så det tror jeg er en hård psykisk proces - det her med HELE tiden at skulle forsvare sig selv osv! Det er garanteret også sundt nok, der bliver sikkert "fanget" nogen på den bekostning som måske ikke var helt klar til opr. alligevel

Anmeld

12. oktober 2011

1000Ben

Honey<3 skriver:

Det er bare en smule dyrt, men kanont.. Man kan jo se alle de gamle udsendelser og så er der adgang til snigpræmiere Love it !!

Bare gå ind på kanal4.dk - find noget du gerne vil se - så kommer der en boks op hvor man har 3 valgmuligheder - vælg nummer 3 som hedder noget i stil med - køb abbonoment .

Så bliver du sendt videre og skal vælge hvor længe  du vil købe for, prisen står i højre side Klik på det som du ønsker og så bliver du IGEN sendt videre, hehe.. Her skal du oprette en bruger og skrive dine kort oplysninger, og BINGO - nu er du klar til at se NUTV

Ej 1000 tak for den detaljerede beskrivelse, det vil jeg helt sikkert prøve. Virkelig sødt af dig... Jayyyy nu kan jeg jo så følge med 

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

1000Ben skriver:

Ej 1000 tak for den detaljerede beskrivelse, det vil jeg helt sikkert prøve. Virkelig sødt af dig... Jayyyy nu kan jeg jo så følge med 

Det var så lidt, håber at det var overkommeligt

Ellers må du skrive igen, så skal jeg hjælpe dig igennem det

Jah, det er super skønt at kunne se det man vil, når det passer en !!

Anmeld

12. oktober 2011

1000Ben

Honey<3 skriver:

Det var så lidt, håber at det var overkommeligt

Ellers må du skrive igen, så skal jeg hjælpe dig igennem det

Jah, det er super skønt at kunne se det man vil, når det passer en !!

Mange tak, skal nok skrive hvis der går helt ged i det, he he. Du er en skat 

Knus

1000Ben

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

1000Ben skriver:

Mange tak, skal nok skrive hvis der går helt ged i det, he he. Du er en skat 

Knus

1000Ben

Hehe, ja gør endelig det

Hihi, hvor er du sød <3

Anmeld

13. oktober 2011

Ranarupta

Jeg så kun en lille del af det til sidst.
Jeg synes, at de var superseje!!
Og de lod til at være ret fornuftige i opdragelsen af ungerne  

Anmeld

13. oktober 2011

Mira0911

Så det også... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.