Min far er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.515 visninger
40 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Darling<3

Hehe...

Ja, farmand er gravid, altså ikke min far, men en anden's far

Se det på Kanal 4 nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Jakob'sMor

Honey<3 skriver:

Hehe...

Se det på Kanal 4 nu

Jeg tænkte bare HOW? lige til jeg fandt ud af at de er begge født som kvinder.. Men stadig vildt!

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

Jakob'sMor skriver:

Jeg tænkte bare HOW? lige til jeg fandt ud af at de er begge født som kvinder.. Men stadig vildt!

Hehehe, hvor er du sød

Underligt at have skæg i hovedet, dyb stemme og gå med drømmen og at være en mand - så skal man oveni det, lige føde en lille dreng

Anmeld

12. oktober 2011

Caroline86

synes altså også det er en anelse sært! og tænker at det da må have været ENORMT svært for ham at blive gravid? Altså... går ud fra der er blevet indtaget en del hormoner med den skægvækst der var dukket frem

Men... respekt for at de gør det

Anmeld

12. oktober 2011

Ems30

WOW, hvor er det syret og vildt. Utroligt hvad der kan lade sig gøre, som man ikke lige hører om hver dag 

Anmeld

12. oktober 2011

H+S Skjolgborg.

Honey<3 skriver:

Hehe...

Se det på Kanal 4 nu

ser vi også hihihi

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

synes altså også det er en anelse sært! og tænker at det da må have været ENORMT svært for ham at blive gravid? Altså... går ud fra der er blevet indtaget en del hormoner med den skægvækst der var dukket frem

Men... respekt for at de gør det

Jeg synes det virker underligt at de får et barn sammen, i det de begge har "forvandlet" sig til mænd:/

Gad vide om han/hun kan amme baby'en?

Min allerførste tanke var - godt det ikke er mit r*vhul der skal føde et barn, hehe... Men mon ikke han stadig har sit kvinde-skridt

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

Ems30 skriver:

WOW, hvor er det syret og vildt. Utroligt hvad der kan lade sig gøre, som man ikke lige hører om hver dag 

Det er da ikke sååå lang tid siden at det var oppe i medierne, dog bare med en far som hedder Thomas

Men utroligt, det er det ihvertfald

Anmeld

12. oktober 2011

1000Ben

Honey<3 skriver:

Hehe...

Se det på Kanal 4 nu

Satans Viasat, når man ikke kan se Kanal 4... tror snart jeg skifter......

Anmeld

12. oktober 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Jeg synes det virker underligt at de får et barn sammen, i det de begge har "forvandlet" sig til mænd:/

Gad vide om han/hun kan amme baby'en?

Min allerførste tanke var - godt det ikke er mit r*vhul der skal føde et barn, hehe... Men mon ikke han stadig har sit kvinde-skridt

hvis han kan blive gravid må man gå ud fra at hans kvindelige understel stadig er intakt det er vel egentlig også det er er definitionen på om man har fået en kønsskifteoperation eller ej, og det havde han jo ikke

Det er, så vidt jeg ved, ret normalt ikke at amme sit barn, så der er nok ingen grund til betænkeligheder for ham i forhold til amning

jeg synes faktisk det er ok at de gerne vil have et barn sammen... sært- men cool nok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.