Min far er gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Darling<3

1000Ben skriver:

Satans Viasat, når man ikke kan se Kanal 4... tror snart jeg skifter......

Uhhh, jeg ville DØ hvis jeg ikke kunne se kanal4!!

Skynd dig at skifte selskab !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

hvis han kan blive gravid må man gå ud fra at hans kvindelige understel stadig er intakt det er vel egentlig også det er er definitionen på om man har fået en kønsskifteoperation eller ej, og det havde han jo ikke

Det er, så vidt jeg ved, ret normalt ikke at amme sit barn, så der er nok ingen grund til betænkeligheder for ham i forhold til amning

jeg synes faktisk det er ok at de gerne vil have et barn sammen... sært- men cool nok!

Men??? Kan man ikke ( sikkert dumt spurgt) bare beholde sin livmoder, og så gå igennem maven og sætte et æg op ?

I så fald, kunne han jo "nøjes" med et kejsersnit

Selvfølgelig skal de have lov til også at blive forældre, men der er ikke mange der kan acceptere det, hvilket han også selv siger

Anmeld

12. oktober 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Men??? Kan man ikke ( sikkert dumt spurgt) bare beholde sin livmoder, og så gå igennem maven og sætte et æg op ?

I så fald, kunne han jo "nøjes" med et kejsersnit

Selvfølgelig skal de have lov til også at blive forældre, men der er ikke mange der kan acceptere det, hvilket han også selv siger

i teorien kan man godt blive gravid på den måde, jo.... men det er så i de tilfælde hvor underlivet er skadet (forstår du hvad jeg mener?)... Men ham her har jo netop (det sagde de også i starten) hele den del af sin kvindelighed stadig så det er jo oplagt at han skal føde selv

Går også ud fra han "bare" er blevet insemineret med donorsæd og ikke befrugtning med ægudtagning osv!

men ja.. det er da også grænseoverskridende, og særligt i USA hvor de har en helt anden kultur end vi har

Anmeld

12. oktober 2011

1000Ben

Honey<3 skriver:

Uhhh, jeg ville DØ hvis jeg ikke kunne se kanal4!!

Skynd dig at skifte selskab !!

Ja har altså også virklig overvejet det for det er også dér der kommer DUM ik? Bliver så misundelig når jeg læser om alle de fede programmer I alle har set herinde, he he 

Knus

1000Ben

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

i teorien kan man godt blive gravid på den måde, jo.... men det er så i de tilfælde hvor underlivet er skadet (forstår du hvad jeg mener?)... Men ham her har jo netop (det sagde de også i starten) hele den del af sin kvindelighed stadig så det er jo oplagt at han skal føde selv

Går også ud fra han "bare" er blevet insemineret med donorsæd og ikke befrugtning med ægudtagning osv!

men ja.. det er da også grænseoverskridende, og særligt i USA hvor de har en helt anden kultur end vi har

Årh for pokker, det fik jeg slet ikke med at han sagde, er ikke den bedste til at følge med Har også lige skiftet over for at se FRISTET !

Men hvad så med hans mand, partner, har han også stadig sit kvindelige underliv??

Jeg tror at det er sværet at blive accpeteret i USA med flere ting end herhjemme ! Desværre..

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

1000Ben skriver:

Ja har altså også virklig overvejet det for det er også dér der kommer DUM ik? Bliver så misundelig når jeg læser om alle de fede programmer I alle har set herinde, he he 

Knus

1000Ben

Jo det er nemlig så.. Elsker kanal4, og de sender så meget godt kvinde tv !!

Jeg bliver helt skør i hovedet når jeg læser herinde om noget fedt jeg ikke har set, så jeg har også betalt på deres hjemmeside, jeg vil ikke snydes for noget

Anmeld

12. oktober 2011

1000Ben

Honey<3 skriver:

Jo det er nemlig så.. Elsker kanal4, og de sender så meget godt kvinde tv !!

Jeg bliver helt skør i hovedet når jeg læser herinde om noget fedt jeg ikke har set, så jeg har også betalt på deres hjemmeside, jeg vil ikke snydes for noget

He he ka' man også se det på nettet, jamen så kan det da være at det bare var det jeg skulle gøre.. Hva' gør man og hvor kan man købe sig selv adgang?

Anmeld

12. oktober 2011

Caroline86

Honey<3 skriver:

Årh for pokker, det fik jeg slet ikke med at han sagde, er ikke den bedste til at følge med Har også lige skiftet over for at se FRISTET !

Men hvad så med hans mand, partner, har han også stadig sit kvindelige underliv??

Jeg tror at det er sværet at blive accpeteret i USA med flere ting end herhjemme ! Desværre..

nej, manden har gennemført kønsskifte

De kunne også kun blive gift fordi det kun var den ene der havde gennemført operationen (operationerne), for så er de jo juridisk mand og kvinde

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

1000Ben skriver:

He he ka' man også se det på nettet, jamen så kan det da være at det bare var det jeg skulle gøre.. Hva' gør man og hvor kan man købe sig selv adgang?

Det er bare en smule dyrt, men kanont.. Man kan jo se alle de gamle udsendelser og så er der adgang til snigpræmiere Love it !!

Bare gå ind på kanal4.dk - find noget du gerne vil se - så kommer der en boks op hvor man har 3 valgmuligheder - vælg nummer 3 som hedder noget i stil med - køb abbonoment .

Så bliver du sendt videre og skal vælge hvor længe  du vil købe for, prisen står i højre side Klik på det som du ønsker og så bliver du IGEN sendt videre, hehe.. Her skal du oprette en bruger og skrive dine kort oplysninger, og BINGO - nu er du klar til at se NUTV

Anmeld

12. oktober 2011

Darling<3

Caroline86 skriver:

nej, manden har gennemført kønsskifte

De kunne også kun blive gift fordi det kun var den ene der havde gennemført operationen (operationerne), for så er de jo juridisk mand og kvinde

Ihhh, hvor er det altså smart at det kan lade sig gøre at skifte køn, hvis man ikke er tilfreds og lykkelig som man er blevet skabt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.