Hvordan får jeg min datter til at tage sutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Valle81

raca skriver:

jammen nogle gange syntes jeg bare man gør sig unødig meget bekymring og tager så mange unødige kampe..

og prøver ud med så forfærdelig mange råd.. at man istedet for at slappe af.. bikser rundt i sutte str. med og uden ring, med ble uden ble sutte model.. med koldt vand, varmt vand, 2 dråber MM.. at holde sutten iden.. osv..

hvis som12 dage gammel ikke ønsker sut .. så vent.. og prov igen senere hvem gavner kampen om det nu.. slap af.. det ordner sig nok..

Jeg forstår godt hvad du siger,men det kunne jo tænkes at TS ikke ammer og barnet har et stort suttebehov som ikke kan stilles ved et bryst, da det får flaske og man kan ikke bare give en flaske hele tiden, og så har man nok et uroligt og ked af det barn, som man kan undgå ved en sut:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

K&S

raca skriver:

jammen nogle gange syntes jeg bare man gør sig unødig meget bekymring og tager så mange unødige kampe..

hvis som12 dage gammel ikke ønsker sut .. så vent.. og prov igen senere hvem gavner kampen?

Det gavner højst sandsynligt TS - det er muligt at TS ikke ammer eller ikke ønsker at have en baby hængende ved brystet 24/7.

Der kan være mange ting, der gør sig gældende, så derfor synes jeg dit indlæg virker meget dømmende - fordi du ikke har brugt sut til dine børn, betyder jo ikke, at det ikke vil være godt for andre

Og jeg er helt sikker på, at TS ikke gør det for at "skade" sin datter  

Anmeld

12. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Jeg forstår godt hvad du siger,men det kunne jo tænkes at TS ikke ammer og barnet har et stort suttebehov som ikke kan stilles ved et bryst, da det får flaske og man kan ikke bare give en flaske hele tiden, og så har man nok et uroligt og ked af det barn, som man kan undgå ved en sut:0)

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

Og ordende kommer selv fra en mor til tre flaskebørn og ved at suttebehovet er svært at stille, når der ikke kan stilles et bryst til rådighed:0)

For selvom de er mætte af flasken har de jo stadig suttebehovet:0)

Anmeld

12. oktober 2011

raca

jammen jeg spurge jo også for hvis skyld det var... står der nogle steder at morens interesse ikke gælder.. men hvis det bare for forde det gør man.. så ville jeg da vente til sener.

men hvis morens brystvorder var slidt af, eller barnet fik flaske stod det jo anderlede..

men TS fik jo ikke lov til og svare før i for op..

Anmeld

12. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Og ordende kommer selv fra en mor til tre flaskebørn og ved at suttebehovet er svært at stille, når der ikke kan stilles et bryst til rådighed:0)

For selvom de er mætte af flasken har de jo stadig suttebehovet:0)

Lige præcis - Anton er også flaskebarn og kender ALT til et MEGET stort suttebehov, så jeg var lykkelig for sutten - også da han havde kolik

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

K&S skriver:

Lige præcis - Anton er også flaskebarn og kender ALT til et MEGET stort suttebehov, så jeg var lykkelig for sutten - også da han havde kolik

Åhh lyder så bekendt, men her var det ikke vores Anton men Arthur der bare havde det hele også:0)

Anmeld

12. oktober 2011

Thereseh

Anonym skriver:

Hej piger..

Som overskriften siger hvordan får jeg min datter til at tage sutten..

Hun er 12 dage gammel og tager den kun når jeg holder på sutten!

Så snart jeg giver slip giver hun også slip.. Vil så gerne ha at hun tager den når hun sover..

Min søn er 3,5 måned gammel, og nægter at bruge sut. Jeg har brugt en formue på forskellige slags sutter, og må vist bare acceptere at han ikke vil. Børn er forskellige, og nogle børn vil ikke ha sut  Han har så til gengæld en nusseklud, med en tiger, som hun krammer og kysser. 

Anmeld

12. oktober 2011

K&S

Valle81 skriver:

Åhh lyder så bekendt, men her var det ikke vores Anton men Arthur der bare havde det hele også:0)

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

raca skriver:

jammen jeg spurge jo også for hvis skyld det var... står der nogle steder at morens interesse ikke gælder.. men hvis det bare for forde det gør man.. så ville jeg da vente til sener.

men hvis morens brystvorder var slidt af, eller barnet fik flaske stod det jo anderlede..

men TS fik jo ikke lov til og svare før i for op..

Jamen jeg synes ikke jeg farer op, jeg skrev også at jeg godt forstod hvad det var du skrev, men da TS ikke skriver noget om hvad der ligger til grund, må mn jo vælge at være neutral i sit svar.

Hun spørger om råd til det hun gerne vil have skal ske, og du sætte ??? ved hendes beslutning om at hendes barn skal bruge sut. Muligvis er det en håbløs kamp for hende, men hun spørger jo om hvad andre har gjort for at få deres børn til at tage sut og egentlig ikke andet:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.