Tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2011

louisekanayo

sorry mit ínternet er ikke helt i top ved ikke hvorfor den har udsendt min kommentar saa mange gange beklager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

lotte-pigen

Jeg skal til tryghedsscanning på lørdag, der er jeg i uge 7. (ca 6+2) Det er ved en privat scanningsjordmor og vi betaler selv. Det koster 500 kr så det er billigt synes jeg, for at få et lille kig ind til de lille spire.

Anmeld

12. oktober 2011

N1

louisekanayo skriver:

u skal bar sige til din läge at du har xtreeme smerter saa sender de dig til en trygheds scanning det er gratis hehehe den har jeg brugt för

syns det er dumt at betale for noget man kan faa gratis

Synes det er rigtig øv at læse din kommentar 

Hvorfor skal man spøge med ekstreme smerter?

En tryghedscanning er gratis for dem der virkelig HAR smerter, eller for at beregne termin - ellers må man betale eller vente til NF scanning med at se den lille.

Synes ikke det er noget man skal lave sjov med 

Anmeld

12. oktober 2011

N1

CelineAlexia skriver:

Go' aften alle tøser herinde

Ville bare hører om man kan få foretaget en tryghedsscanning når man ikke har en vandrejournal (altså ikke har fået den lavet endnu) for der er jo adskillige læger som vil vente til uge 10 fx... og jeg har først en tid til lægen om et stykke tid, og bare for at tjekke om bebse har det godt og alt er som det skal være, kan man så godt få den foretaget den uden den journal???

Da vi var til tryghedsscanning brugte vi ikke vandrejournal 

- men vi fik den så også lavet på en privat klinik. Ved ikke om det er anderledes hvis det er på sygehuset.

Anmeld

12. oktober 2011

Rockertand

louisekanayo skriver:

u skal bar sige til din läge at du har xtreeme smerter saa sender de dig til en trygheds scanning det er gratis hehehe den har jeg brugt för

Du tager pis på os, ikke sandt?

Hvis du ikke gør, så synes jeg, at du skal bruge noget tid på at ransage din moral og gøre et eller andet for at blive et bedre menneske, der ikke kun tænker på sig selv, men også tænker på, at når du udnytter samfundets ressourcer, så er der andre, der må undvære!!! Sidder faktisk og har helt ondt af dig, hvor er det sørgeligt.

Anmeld

12. oktober 2011

louisekanayo

Rockertand skriver:

Du tager pis på os, ikke sandt?

Hvis du ikke gør, så synes jeg, at du skal bruge noget tid på at ransage din moral og gøre et eller andet for at blive et bedre menneske, der ikke kun tænker på sig selv, men også tænker på, at når du udnytter samfundets ressourcer, så er der andre, der må undvære!!! Sidder faktisk og har helt ondt af dig, hvor er det sørgeligt.

Ej slap dog af, bare fordi man faar en gratis scanning, betyder det altsaa ikke at der er andre der ikke kan faa ! saadan hänger samfundet heldigvis ikke sammen !

og detsuden kan man psykisk godt have brug for en scanning for at man har det godt, men maaske har man ikke pengene til det !!

Jeg syntes det er jer der skal faa en bedre moral istedet for at väre saa höj rövet og snoppede, det er faktisk ikke alle der har 200 kr eller hvad det end koster til at faa saadan en scanning !!

Jeg har faaet en masse gratis scanninger de gange jeg var gravid og heldigvis at jeg ikke betalte for det da det alligevel viste sig at väre noget galt og jeg endte med at abortere alligevel, er godt nok glad for jeg ikke skulle bruge penge paa at finde ud af det !

i kan alle ha jeres meninger omkring det men det ändre ikke noget ved mig !

Anmeld

12. oktober 2011

N1

louisekanayo skriver:

Ej slap dog af, bare fordi man faar en gratis scanning, betyder det altsaa ikke at der er andre der ikke kan faa ! saadan hänger samfundet heldigvis ikke sammen !

og detsuden kan man psykisk godt have brug for en scanning for at man har det godt, men maaske har man ikke pengene til det !!

Jeg syntes det er jer der skal faa en bedre moral istedet for at väre saa höj rövet og snoppede, det er faktisk ikke alle der har 200 kr eller hvad det end koster til at faa saadan en scanning !!

Jeg har faaet en masse gratis scanninger de gange jeg var gravid og heldigvis at jeg ikke betalte for det da det alligevel viste sig at väre noget galt og jeg endte med at abortere alligevel, er godt nok glad for jeg ikke skulle bruge penge paa at finde ud af det !

i kan alle ha jeres meninger omkring det men det ändre ikke noget ved mig !

Hvis man ikke har 200 kr til en scanning, er det måske ikke det rette tidspunkt at få et barn på?

Ellers kunne man evt. vente til NF scanning som er gratis  

Anmeld

12. oktober 2011

GUSO

louisekanayo skriver:

Syntes det er dårlig stil at lyve sig til en scanning, dette er en gratis service til dem der virkelig har brug for det, syntes det er udnyttelse af vores sundhedssystem, men det er jo bare min holdning..

Anmeld

12. oktober 2011

louisekanayo

N1 skriver:

Hvis man ikke har 200 kr til en scanning, er det måske ikke det rette tidspunkt at få et barn på?

Ellers kunne man evt. vente til NF scanning som er gratis  

Det kan du have ret i, men hvis nu spiren er der alligevel saa kan man jo ikke bare ta en abort med mindre man gaar ind for det ( jeg gör ikke )

Men ja hvis man kan vente saa maa ma jo bare göre det !

Anmeld

12. oktober 2011

louisekanayo

GUSO skriver:

Syntes det er dårlig stil at lyve sig til en scanning, dette er en gratis service til dem der virkelig har brug for det, syntes det er udnyttelse af vores sundhedssystem, men det er jo bare min holdning..

Saa länge man betaler sin skat saa skal man da osse ha noget for pengene !!

Jeg syntes der burde väre 1 gratis scanning tidligt i graviditeten naar kvinden evt har faaet en positiv test .. i det tildfälde ville färre komme til deres nf og faa at vide a de har gaaet rundt med et dödt foster osv osv ....

syntes kun at det er retmessigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.