Rockertand skriver:
Du tager pis på os, ikke sandt?
Hvis du ikke gør, så synes jeg, at du skal bruge noget tid på at ransage din moral og gøre et eller andet for at blive et bedre menneske, der ikke kun tænker på sig selv, men også tænker på, at når du udnytter samfundets ressourcer, så er der andre, der må undvære!!! Sidder faktisk og har helt ondt af dig, hvor er det sørgeligt.
Ej slap dog af, bare fordi man faar en gratis scanning, betyder det altsaa ikke at der er andre der ikke kan faa ! saadan hänger samfundet heldigvis ikke sammen !
og detsuden kan man psykisk godt have brug for en scanning for at man har det godt, men maaske har man ikke pengene til det !!
Jeg syntes det er jer der skal faa en bedre moral istedet for at väre saa höj rövet og snoppede, det er faktisk ikke alle der har 200 kr eller hvad det end koster til at faa saadan en scanning !!
Jeg har faaet en masse gratis scanninger de gange jeg var gravid og heldigvis at jeg ikke betalte for det da det alligevel viste sig at väre noget galt og jeg endte med at abortere alligevel, er godt nok glad for jeg ikke skulle bruge penge paa at finde ud af det !
i kan alle ha jeres meninger omkring det men det ändre ikke noget ved mig ! 
Anmeld