Tryghedsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
29 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

M&N

Go' aften alle tøser herinde

Ville bare hører om man kan få foretaget en tryghedsscanning når man ikke har en vandrejournal (altså ikke har fået den lavet endnu) for der er jo adskillige læger som vil vente til uge 10 fx... og jeg har først en tid til lægen om et stykke tid, og bare for at tjekke om bebse har det godt og alt er som det skal være, kan man så godt få den foretaget den uden den journal???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

sweet

CelineAlexia skriver:

Ville bare hører om man kan få foretaget en tryghedsscanning når man ikke har en vandrejournal (altså ikke har fået den lavet endnu) for der er jo adskillige læger som vil vente til uge 10 fx... og jeg har først en tid til lægen om et stykke tid, og bare for at tjekke om bebse har det godt og alt er som det skal være, kan man så godt få den foretaget den uden den journal???

vi købte os til en ved en scanningsjordmor..

Anmeld

11. oktober 2011

sofiell89

CelineAlexia skriver:

Jeg brugte ikke min journal ved første trygheds scanning 6+0 (havde tid hos min gynækolog.) Men om jeg skal bruge den imorgen ved jeg ikke

Anmeld

11. oktober 2011

Nina Amelia

Jeg var denne gang til en tidlig scanning (det der svarer til en tryghedsscanning) men det var dog på en henvisning for at terminsbestemme mig. -På det givne tidspunkt havde jeg ikke en VJ men jeg ved ikke hvordan det fungerer i det private?

Anmeld

11. oktober 2011

M&N

sweet skriver:

vi købte os til en ved en scanningsjordmor..

Nu ved jeg godt hvor vi skal have den fortaget henne hvis det er, men er kun 5+2 idag og vil gerne have en tryghedsscanning men når nok ikke at få lavet en vandrejournal inden, og så var det mere om jeg kunne få lavet en trygheds uden en journal.

Anmeld

11. oktober 2011

louisekanayo

u skal bar sige til din läge at du har xtreeme smerter saa sender de dig til en trygheds scanning det er gratis hehehe den har jeg brugt för

syns det er dumt at betale for noget man kan faa gratis

Anmeld

11. oktober 2011

louisekanayo

u skal bar sige til din läge at du har xtreeme smerter saa sender de dig til en trygheds scanning det er gratis hehehe den har jeg brugt för

Anmeld

11. oktober 2011

louisekanayo

Anmeld

11. oktober 2011

louisekanayo

Anmeld

11. oktober 2011

sweet

CelineAlexia skriver:

Nu ved jeg godt hvor vi skal have den fortaget henne hvis det er, men er kun 5+2 idag og vil gerne have en tryghedsscanning men når nok ikke at få lavet en vandrejournal inden, og så var det mere om jeg kunne få lavet en trygheds uden en journal.

åhhh så fik jeg vist svaret for hurtigt men jo det kan du godt uden en journal for det fik jeg... mener jeg var 7+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.