Piger! Hjælp mig! Hårfarve krise :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

saxa

SussieThyssen skriver:

Så helt afgjort nr 2

Du ser bare SÅ sød og naturlig ud med den rødlige

Kærligst
Sussie

Enig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Silke91

syntes imodsætningen til alle ikke om 2 men bedre om 1 og 3. ved af erfaring hvor svært det er at holde rødlig pænt da farven nemt falmer og jeg syntes tilgengæld at både blond og lysbrun ser rigtig naturligt ud til dig og står rigtig godt til din hudfarve da den røde har det med at få huden til at virke rødere. selvfølgelig op til dig men syntes at blond og lysbrun er så flot til dig. dog vil jjeg også sige som nævnt tidligere at der er noget med at man ikke kan putte kolde farver i ødelagt hår. kender alt for godt til det med fejlfarvninger så håber du finder en løsning

Anmeld

12. oktober 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg siger 2 og 4.

Anmeld

12. oktober 2011

BinaMor

det brune (lyse)

sys  altid man skal vælge efter ens øjenbrynfarve

Anmeld

12. oktober 2011

MetteS81

Billede 2 eller billede 3!

Anmeld

12. oktober 2011

lycly

Höör skriver:

nu er du sikker på at der ikke er et grønligt skær ikk??

Der er jo en grund for at hårfarvninger går galt, og synes måske lidt ( ja jeg antager lige) at jeg kan fornemme at du er god til ofte at farve hår? Hvis ja så kan der altså ske det at dine strukturer i håret er farvet i stykker også har du ikke så mange valg muligheder :/ 

Så prøv lige at smid et billed ind her af den farve det er blevet gerne 2-3 stykker så man kan se det rigtigt, du kan også sende privat til mig...

en der har farvet sit hår i smadder og nu bare må leve med det er en gang ruskums nusk pga graviditeten  

Grønligt er det ikke, been there!  

Farver ofte hår ja, eller dvs. , jeg gjorde. Har ikke farvet mit hår i et år nu fordi jeg har været gravid. Og mit hår plejer at tage rigtig godt imod hårfarve . 

Jeg prøvede at tage billeder, men man kan slet ikke se skadens omfang ordentligt  

Anmeld

12. oktober 2011

Clisolka

Jeg stemmer på billede 2 

Anmeld

12. oktober 2011

MorTilEn2013Dreng

Det sidste elsker den hår farve det er helt klart den jeg skal have når min sorte er vokset ud

Anmeld

14. oktober 2011

Camulla

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er så lige faldet i den fælde jeg altid falder i: Jeg har farvet mit hår IGEN. Og det er gået midlest talt galt. (hvis jeg nu bare siger at mit hår er en smuule gråt). Så er nødt til at farve det igen. Men ved sgu ikke hvilken hårfarve der egentlige er bedst til mig. SÅ tænkte jeg! I kan måske hjælpe mig, ved ligesom at sige jeres mening. 

Har vedhæftet nogle billeder jeg har taget (af mig selv) gennem tiden, med forskellige hårfarver. Hvad synes I klæder mig bedst?

Nr. 2 eller 3 Har dog stemt 3...

Anmeld

14. oktober 2011

Darling<3

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er så lige faldet i den fælde jeg altid falder i: Jeg har farvet mit hår IGEN. Og det er gået midlest talt galt. (hvis jeg nu bare siger at mit hår er en smuule gråt). Så er nødt til at farve det igen. Men ved sgu ikke hvilken hårfarve der egentlige er bedst til mig. SÅ tænkte jeg! I kan måske hjælpe mig, ved ligesom at sige jeres mening. 

Har vedhæftet nogle billeder jeg har taget (af mig selv) gennem tiden, med forskellige hårfarver. Hvad synes I klæder mig bedst?

Har stemt billed nummer 1

Utrolig smuk pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.