Piger! Hjælp mig! Hårfarve krise :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

maria_wlt

Rødligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

TbCp

Synes alle farverne klæder dig!

Men skal jeg vælge en må det blive den farve du har på billede 2

Anmeld

12. oktober 2011

malliebooh

Billede 2 

Anmeld

12. oktober 2011

Valle81

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er så lige faldet i den fælde jeg altid falder i: Jeg har farvet mit hår IGEN. Og det er gået midlest talt galt. (hvis jeg nu bare siger at mit hår er en smuule gråt). Så er nødt til at farve det igen. Men ved sgu ikke hvilken hårfarve der egentlige er bedst til mig. SÅ tænkte jeg! I kan måske hjælpe mig, ved ligesom at sige jeres mening. 

Har vedhæftet nogle billeder jeg har taget (af mig selv) gennem tiden, med forskellige hårfarver. Hvad synes I klæder mig bedst?

Du er sååååååååååååååååååååååååå smuk på billede 2, ser så sund og rask og frisk ud, og ligner en skøn ung mor men med et voksent udtryk.

Anmeld

12. oktober 2011

Benjamins'mor

Jeg har stemt blond, da det klær dig vildt godt!

Anmeld

12. oktober 2011

Chevro

Heej :-)

Jeg har stemt nr. 2! Ikke fordi det er den perfekte farve, men også fordi du har et godt spil mellem din hårfarve og kuløren i dit ansigt. Jeg synes det er farligt at være blond og helt mørk, hvis man ikke mindst tager sol og evt bruger den rette makeup. Jeg synes helt klart at den perfekte ballance ligger i billede nr. 2, men det er nok bare mig - er ikke så meget for store kontraster, man kommer hurtigt til at se for bleg/syg ud, med den forkerte hårfarve. Hermed ikke sagt du ikke kan være hverken blond eller mørk, så skal du nok bare have en smule mere kulør

Malene

Anmeld

12. oktober 2011

lycly

Valle81 skriver:

Du er sååååååååååååååååååååååååå smuk på billede 2, ser så sund og rask og frisk ud, og ligner en skøn ung mor men med et voksent udtryk.

Tak for den søde kommentar   Var også bare rigtig glad for den hårfarve. Men var nødt til at farve det pga udgroninger. 

Anmeld

12. oktober 2011

Malonde1985

Billede 2

Anmeld

12. oktober 2011

BellaCiinea

LunaLykke skriver:

Ja, jeg er så lige faldet i den fælde jeg altid falder i: Jeg har farvet mit hår IGEN. Og det er gået midlest talt galt. (hvis jeg nu bare siger at mit hår er en smuule gråt). Så er nødt til at farve det igen. Men ved sgu ikke hvilken hårfarve der egentlige er bedst til mig. SÅ tænkte jeg! I kan måske hjælpe mig, ved ligesom at sige jeres mening. 

Har vedhæftet nogle billeder jeg har taget (af mig selv) gennem tiden, med forskellige hårfarver. Hvad synes I klæder mig bedst?

Billed 2 =) giver dig en super lækker glød i ansigtet!

Anmeld

12. oktober 2011

Giraffen

LunaLykke skriver:

Jeg synes det er rigtig svært for hver hårfarve udstråler helt vidt forskellige personligheder.

Jeg er dog mindst til den mørkebrune (næsten sorte) - men det kommer meget an på din personlighed og hvad du gerne vil udstråle

Jeg har stemt lysebrunt fordi den er mest 'neutral' og får dig til at se lidt moden ud hvilket passer rigtig godt til det meget søde ansigt

Det blonde er lidt mere festligt og måske dejligt friskt her til vinter

Er også helt vildt med det røde, det sætter lidt kant på

Men alt i alt kommer det an på hvad du gerne vil 'sige' med din frisure

Jeg har både haft det meget mørke og det meget røde og pt er jeg natural lysebrun fordi jeg egentlig ikke 'gider' sige så meget med mit hår længere + det var ved at blive ødelagt af alle hårfarvningsskiftene :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.